اخبار داغ

رئیس گروه آموزش ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری :

فعالیت‌های آموزشی حوزه ورزش در چهارمحال و بختیاری نیازسنجی می‌شود

فعالیت‌های آموزشی حوزه ورزش در چهارمحال و بختیاری نیازسنجی می‌شود
رئیس گروه آموزش ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال سیاست‌های جدید اداره کل ورزش و جوانان استان در جهت ارتقاء کیفی آموزش و برقراری ارتباط هر چه بیشتر با مراکز علمی و دانشگاهی جلسه‌ای با متولیان امر آموزش در حوزه ورزش برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مینا مختاری رئیس گروه آموزش ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری  در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر؛  اظهار کرد:  دستگاه‌های مختلف فعال در حوزه ورزش اقدام به برگزاری کارگاه‌ها، سمینارها و دوره‌های آموزشی با موضوع مشابه می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,

وی افزود: روز چهارشنبه 25بهمن ماه، جلسه‌ای با حضور مسئولان حوزه‌های تربیت بدنی دانشگاه شهرکرد، آزاد و پیام نور شهرکرد و آموزش و پرورش استان با هدف ایجاد هم‌افزایی و ارتقاء استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان برگزار تا ضمن افزایش تعامل از موازی‌کاری در این حوزه نیز جلوگیری شود.

رئیس گروه آموزش ورزش و جوانان استان بیان کرد: این جلسه با هدف بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان و متخصصان مراکز علمی و آموزشی استان برای جلوگیری از موازی‌کاری در برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مشابه برگزار می‌شود.

مختاری خاطرنشان کرد: تدوین تقویم آموزشی مشترک با دانشگاه برای برگزاری دوره‌ها، کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی و استفاده از ظرفیت دانشگاه برای تدوین، انتشار و تولیدات آموزشی از دیگر اهداف برگزاری این جلسه است.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه