اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

دولت در برخورد با کالای قاچاق عزم جدی ندارد/ مشکلات کشور با مدیران ناتوان و تنبل حل نخواهد شد

دولت در برخورد با کالای قاچاق عزم جدی ندارد/ مشکلات کشور با مدیران ناتوان و تنبل حل نخواهد شد
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: با مدیران ناتوان و تنبل اقتصاد جمعیت 80 میلیونی درست نخواهد شد؛ اگر برخی مدیران نمی‌توانند کاری انجام دهند بهتر است پست‌ها را به افراد توانمند و دلسوز واگذار نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با  شاخص،با اشاره مشکلات کنونی جامعه و خواسته‌های به‌حق مردم در زمینه اقتصاد و معیشت اظهار کرد: بدون شک اگر مسئولین وظایف خود را به خوبی انجام دهند، بسیاری از این نارسایی‌ها حل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: برخی مسئولین خودشان از موقعیت و امکانات رفاهی برخوردارند اما در قبال مردم کم‌کاری کرده و نسبت به انجام امور آن‌ها بی‌توجهی می‌کنند؛ آیا واقعا نمی‌توانند به تولید رونق دهند؟
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان ابراز کرد: یکی از عوامل اصلی در رونق تولید داخلی، جلوگیری از قاچاق کالا است که باید برخورد جدی با آن انجام گیرد.

,
,

اسلامی بیان کرد: اگر با قاچاق کالا برخورد قاطع صورت گیرد زمینه کار و رونق سرمایه‌داران و تولیدکنندگان داخلی فراهم می‌شود و مشکل اصلی جامعه که بیکاری است رفع خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه مسئولین در برخورد با کالای قاچاق عزم جدی ندارند عنوان کرد: در ناآرامی‌های اخیر در استان بسیاری از جوانان به دلیل مشکلات اقتصادی و بیکاری فریب خوردند و این مسئله زمینه سوء استفاده را برای دشمنان ایجاد کرد.

,

اقتصاد جمعیت ۸۰ میلیونی ایران با مدیران ناتوان حل نمی‌شود

, اقتصاد جمعیت ۸۰ میلیونی ایران با مدیران ناتوان حل نمی‌شود,

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مسئولین نباید توانمندی و استعدادهای جوانان را نادیده بگیرند و باید از ظرفیت نیروی انسانی داخلی در عرصه کار و تولید بهره گیرند.

,

اسلامی با بیان اینکه مسئولین باید به نخبگان اعتماد کنند گفت: با مدیران ناتوان و تنبل اقتصاد جمعیت ۸۰ میلیونی درست نخواهد شد؛ اگر برخی مدیران نمی‌توانند کاری انجام دهند بهتر است پست‌ها را به افراد توانمند و دلسوز واگذار نمایند.

,

وی خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند؛ “نگذارید نا اهلان بر مناصب نظام بنشینند” امروز بعضی از این منصب‌ها و صندلی‌ها در اختیار کسانی قرار دارد که فراز و نشیب‌های انقلاب را لمس نکردند.

,

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار کرد: فقط مسئولین دلسوز و انقلابی می‌توانند به فکر ملتی باشند که در عرصه‌ها و شرایط سخت مقاومت و ایستادگی کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه