اخبار داغ

مدیر کل حفاظت محیط زیست قزوین:

شکارچیان متخلف در دام ماموران یگان حفاظت استان افتادند

شکارچیان متخلف در دام ماموران یگان حفاظت استان افتادند
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین از دستگیری 14 شکارچی و کشف اسحه قاچاق در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش شمسی پور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص،اظهار کرد: مامورین یگان حفاظت محیط زیست ادارات آبیک، البرز و یگان حفاظت محیط زیست اداره کل در حین گشت و کنترل در زیستگاههای حیات وحش در حوزه آبیک۱۴ نفر از متخلفین شکارغیر مجاز پرندگان وحشی را که با ۱۳قبضه اسلحه مجاز و یک قبضه اسلحه قاچاق و ادوات شکار همچون دوربین ، قفس، تور زنده گیری و انواع مهمات مبادرت به شکار ۵۴ قطعه پرندگان وحشی نموده بودند دستگیر نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی تصریح کرد ، مامورین اجرائی یگان حفاظت محیط زیست در حوزه شهرستان البرز در پی گشت کنترل مداوم در مناطق تحت مدیریت شهرستان موفق به دستگیری ده نفر متخلف شکار و صید غیر مجاز شده اندکه از متخلفان چهار قبضه اسلحه ، لاشه چهار قطعه کبوتر جنگلی و لاشه شش قطعه چکاوک کاکلی و یک قطعه طرقه چکاوک کشف شده است.

,

شمسی پور ادامه داد : در عملیاتی مشابه مامورین یگان حفاظت محیط زیست اداره کل با همراهی مامورین یگان حفاظت محیط زیست البرز موفق به کشف ۴ قبضه اسلحه مجاز و یک قبضه اسلحه قاچاق در حوزه استحفاظی البرز شدند.

,

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود پرونده متخلفین بعد از بازجویی های اولیه تشکیل و جهت پیگیرد قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

,

وی با توجه به بارش برف سنگین و پناه آوردن حیات وحش اعم از پرندگان و چرندگان به جوار سکونتگاههای انسانی در شهر و روستاها از مردم خواست در راستای حفاظت از تنوع زیستی استان هر گونه تخلفات شکار را به مامورین محیط زیست یگان حفاظت گزارش نمایند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه