اخبار داغ

تعرفه ناعادلانه برق شهر مرزی مهران هنوز اصلاح نشده است/ مسئولان چاره اندیشی کنند

تعرفه ناعادلانه برق شهر مرزی مهران هنوز اصلاح نشده است/ مسئولان چاره اندیشی کنند
مردم شهرستان مهران همواره به تعرفه های ناعادلانه برق معترض هستند، ولی اعتراض آنان به جایی نمی رسد و باید چه در زمستان و چه در دمای نزدیک به 60 درجه ای تابستان با صرفه جویی بگذرانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نفل از آوای مهران؛ شهرستان مرزی مهران با 220 کیلیومتر مرز مشترک با کشور عراق و تحمل گرما و گرد و خاک که اغلب روزها میزبانش هستند یکی از مناطق گرم و خشک کشور است که تابستان های آن داغ و طاقت فرساست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای مهران؛,

این شهر که حتی برخی از روزها گرمترین نقطه کشور و جهان را به خود اختصاص داده است به دلیل تعرفه بالای برق، مردم محروم و ضعیف از نظر امکانات و مالی این شهر مجبورند تا هزینه هایی میلیونی و صدها هزاری را برای قبوض پرداخت کنند.

,

هرچند مسئولان شهرستان همواره به تعرفه های ناعادله برق و احجافی که در حق این شهرستان مرزی صورت می گیرد اذعان دارند، ولی اعتراضات آنان به جایی نمی رسد.

,

, ,

گاه گاهی مردم این دیار با تجمع در مقابل فرمانداری و دفتر امام جمعه شهرستان اعتراض خود را اعلام می کنند اما دریغ از توجه مسئولان رده بالای کشور به این خواسته به حق مردم.

,

با وجود گرمای بسیار شدید این شهرستان اما تعرفه گرمسیری که در سایر مناطق گرمسیر 9 ماه احتساب میشود در این شهر مظلوم 6 ماه احتساب می شود و هنوز با وجود رایزنی های مسئولان اقدامی صورت نگرفته است.

,

, ,

اگرچه به قول مردم معترض افزایش تعرفه ها و هزینه های قبوض برق ربطی به فصل خاصی از سال ندارد و نزدیک به دو سال است که با ورود شرکت خصوصی در قرائت کنتورها این میزان افزیش برق در قبوض به صورت سرسام آوری قابل مشاهده است.

,

, ,

حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه مهران در دیدار با مردمی که در این خصوص مقابل دفتر وی تجمع کرده بودند گفت: علی رغم تذکرات چندین باره اینجانب به مسئولان برای کاهش هزینه های برق مردم اما متاسفانه مسئولان ذیربط کاری از پیش نبرده اند.

,

وی ادامه داد: کاهش هزینه های برق مطالبه به حق مردم است و از این مطالبه دفاع میکنم .

,

, ,

با این وجود در راه رسیدن مردم مهران به حق خود، مسئولان نباید از لزوم ارتباط مستمر و تلاش پیگیر دست بردارند.

,

تابستان سال آینده در پیش است، الان که در فصل سرما قرار داریم باید به فکر فصل گرمای بعدی بود. میدان عمل باز است و مسئولان باید وظایف خود را دنبال کنند…

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه