اخبار داغ

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)؛

16 شهید دفاع مقدس وارد کرمان می شوند/بهمن باز خاطره آفرین می شود

16 شهید دفاع مقدس وارد کرمان می شوند/بهمن باز خاطره آفرین می شود
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس گفت: شنبه 28 بهمن ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (ُس) 16 شهید گمنام دفاع مقدس وارد کرمان می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ محمدمهدی ابوالحسنی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان کرمان در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان 16 شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛, راه آرمان؛,

وی گفت: این شهیدان در چهار شهرستان سیرجان، رفسنجان، شهربابک و انارتشییع و  آرام خواهند گرفت.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس افزود: شهرهای خرسند، جوزم و خاتون آباد از توابع شهربابک ، زیدآباد و نجف آباد از توابع سیرجان و شهر گلشن در انار میزبان این شهیدان خواهند بود.

, شهرهای خرسند، جوزم و خاتون آباد از توابع شهربابک ، زیدآباد و نجف آباد از توابع سیرجان و شهر گلشن در انار میزبان این شهیدان خواهند بود.,

وی عنوان کرد:دو شهید 26 ساله و 23 ساله در شرق بصره و فاو در خاتون آباد و دو شهید 29 و 25 ساله در عملیات های رمضان و کربلای 6 در جوزم و دو شهید 23 ساله و 28 ساله در عملیات های رمضان و کربلای 4 در نجف آباد و دو شهید 23 ساله و 28 ساله در سومار و عملیات خیبر در زیدآباد دفن خواهند شد.

,

ابوالحسنی با بیان اینکه دانشگاه آزاد رفسنجان میزبان دو شهید 18 ساله و 23 ساله عملیات های کربلای 4 سومار و رمضان  شرق بصره خواهدبود،افزود: دانشگاه آزاد انار میزبان یک شهید 18 ساله عملیات والفجر 1 فکه  و دانشگاه آزاد شهربابک میزبان شهید 18 ساله عملیات رمضان خواهند بود.

,

وی همچنین ادامه داد:  دو شهید 24 ساله و 18 ساله عملیات خیبر جزیره مجنون و تک فاو در منطقه زبیداد در شهر گلشن آرام خواهند گرفت.

,

مدیرکل بنیاد حفط آثار و نشر دفاع مقدس با بیان اینکه در حال حاضر عمده تفحص در عراق انجام می شود، عنوان کرد: تعداد زیادی از رزمندگان لشکر 41 ثارالله کرمان در عملیات رمضان مفقودالاثر شده اند.

,

ابوالحسنی با تصریح اینکه روز شنبه 28 بهمن ماه ساعت 9 و نیم صبح شهر کرمان میزبان 16 شهید گمنام خواهد بود ، گفت: این شهدا تا معراج الشهدا مشایعت خواهند شد و روز یکشنبه 29 بهمن از کرمان به صورت کاروان به سمت شهرستان شهربابک منتقل می شوند.

,

وی افزود: 30 بهمن تشییع شهدا در دانشگاه ها و روز بعد همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم تشییع و تدفین در 6 شهری که دفن می شوند انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه