اخبار داغ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجن:

تمام راه های ارتباطی بروجن باز است/رانندگان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند

تمام راه های ارتباطی بروجن باز است/رانندگان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجن با بیان این که هم اکنون تمام محورهای ارتباطی شهرستان باز است، گفت: شش اکیپ راهداری و 36 دستگاه سنگین برف روبی آماده خدمت رسانی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل داورپناه در گفتگو با کلار، اظهار داشت: 6 راهدارخانه در سفیددشت، بروجن، سه راهی گندمان، بیژگرد، گوشنگلی و دوراهان آماده ارائه خدمات راهداری هستند.

وی با اشاره به این که در حال حاضر تمام راه های ارتباطی بروجن باز و تردد در محورها جریان دارد، گفت: توصیه می شود مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

داورپناه ضمن بیان این که بیشتر بارندگی های اخیر شهرستان بروجن در محور نقنه-تنگ آهن بود، گفت: حدود 18 سانتیمتر برف در این محور باریده و هم اکنون راهداران در این محور حضور دارند.

وی با بیان این که 6 اکیپ راهداری در شش راهدارخانه شهرستان بروجن مستقر هستند، گفت: 36 دستگاه سنگین برف روبی آماده خدمت رسانی هستند.

رانندگان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجن توصیه کرد: رانندگان از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و تا حد امکان زمان سفر خود را به روز دیگری موکول کنند.

داورپناه همچنین گفت: رانندگان در صورت ضرورت وسایل ایمنی، گرمایشی و زنجیرچرخ همراه خود داشته باشند و با رعایت نکات ایمنی تردد کنند.

بنابر اعلام هواشناسی بروجن فعالیت موج بارشی تا عصر روز چهارشنبه در منطقه ادامه دارد و بیشتر با رگبار باران و برف و در مناطق مستعد با رعد و برق و تگرگ همراه خواهد بود؛ همچنین شاخه دوم این موج از روز پنجشنبه وارد منطقه شده و برای عصر روز پنجشنبه و جمعه به صورت بارش پراکنده فعال خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار،, کلار, کلار, ،,
,
,
,
,
,
,
,
, رانندگان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند, رانندگان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه