اخبار داغ

لحظه های ناب خدمت به محرومان به روایت جهادگران چرداولی

لحظه های ناب خدمت به محرومان به روایت جهادگران چرداولی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار زاگرس ، در دین مبین اسلام همیشه به کمک به هم نوعان  وحمایت از محرومان همیشه سفارش شده است واولیاء خدا همیشه برانجام آن توصیه کرده اند چیزی که در جامعه ای اسلامی در طول تاریخ همیشه انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار زاگرس,

خدمت به جامعه از روش های متفاوتی انجام  می گیرد وهرکس به سبب توانایی خود نقشی در رشد وشکوفایی جامعه برعهده دارد ولی امروزه چیزی که اهمیت دارد حفظ روحیه جهاد وهمکاری وحمایت محرومان جامعه است.

,

متاسفانه امروزه به سبب ورود فضای مجازی به جامعه دشمن دین اسلام را هدف گرفته وبه جای آموزه های اسلام فرهنگ بیگانه را جایگزین کرده است که آثارزیان بارش هم اکنون متوجه جامعه شده و به شکل آسیب های اجتماعی ویا رواج ظواهر نامناسب ویا خالی شدن مساجد خود را نشان می دهد.

,

اردوهای جهادی یکی از اقدامات برجسته ی سپاه می باشد که با شناسایی مناطق محروم هر شهرستان با اعزام گروههای جهادی سعی دراز بین بردن چهر ه ی محرومیت از کشور دارد تا مردمی که در تمامی دوران انقلاب همیشه پیمان خود را با نظام محکم بسته اند به جایگاه واقعی خود برسند.

,

گروه جهادی شهید باکری یکی از گروههای جهادی شهرستان چرداول است که در اقدامی خداپسندانه این بار به کمک بخش کشاورزی رفته وکانال های آب کشاورزان در روستای« میانقله» از توابع شهرستان را لای روبی وپاکسازی کرده تاشاید کمکی باشد به جال کشاورزان چرداولی تا مشکلات کمتری در حوزه آب داشته باشند.

,

بخش کشاورزی یکی از بخش های آسیب پذیر در شهرستان چرداول که امسال به سبب کم آبی احداث وپاکسازی کانال های کشاورزی اقدامی موثر برای مبارزه با کم آبی است.

,

یکی از اعضای این گروه جهای به خبرنگار دیار زاگرس گفت:گروه جهادی شهید باکری تاکنون در بخش های مختلف شهرستان به حمایت از مناطق محروم جامعه پرداخته که امیدورایم اینگونه کارهای خداپسندانه فقط مختص به یک ارگان خاص نباشد وهمه پای کار باشند.

,

وی افزود:خدمت به محرومان جامعه از جمله کارهایی است که دردین اسلام به آن سفارش زیادی شده و انجام آن لذتی دوچندان دارد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه