اخبار داغ

فرماندار رودبارجنوب مطرح کرد؛

رودبار، نماینده جنوب کرمان در نمایشگاه توانمندی روستایی و عشایر کشور

رودبار، نماینده جنوب کرمان در نمایشگاه توانمندی روستایی و عشایر کشور
فرماندار رودبار جنوب گفت: نمایشگاه ارائه توانمندی روستائیان و عشایر که در راستای سیاست های اقتصادمقاومتی از ۱۵ تا ۱۸ اسفند ماه سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه های دائمی تهران برگزار می شود و در این دوره شهرستان رودبارجنوب به عنوان نماینده جنوب استان کرمان شرکت خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،جلسه هماهنگی حضور شهرستان رودبارجنوب در نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری کشور در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

در این جلسه فرماندار رودبارجنوب با اشاره به اهمیت روستا در توسعه اقتصاد گفت: روستاها به علت داشتن نیروی کار ماهر  در همیشه ایام یکی ازبخش های تولیدی بوده‌اند لذا می‌توان روستاها نماد اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.

,

وی همچنین فرهنگ و آداب و رسوم حاکم بر زندگی روستائیان را نیز یکی دیگر از مزیت های روستاها عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاری در زمینه گردشگری و میراث و فرهنگی در روستاها توجیه اقتصادی خوبی خواهد داشت.

,

ناوکی سپس به ظرفیت روستاهای رودبارجنوب در بخش های کشاورزی ،دامپروری و میراث و فرهنگی و گردشگری اشاره کرد و بیان داشت: تنوع و عملکرد زیاد محصولات کشاورزی،تعداد چشمگیر دام های سبک و سنگین،بافت فرهنگی وپوشش خاص مردم می تواند کمک زیادی به توسعه اقتصادی ،پویا سازی اقتصاد خانوارها نماید تا از این رهگذر بخشی از اهداف اقتصاد مقاومتی محقق شوند.

,

وی با اشاره به دروه جدید نمایشگاه ارائه توانمندی روستائیان و عشایر که در راستای سیاست های اقتصادمقاومتی  از ۱۵ تا ۱۸ اسفند ماه سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه های دائمی تهران  برگزار می شود گفت: در این دوره شهرستان رودبارجنوب به عنوان نماینده جنوب استان کرمان شرکت خواهد کرد و لذا بخشداران با کمک دهیاران می توانند زمینه مطلوب نمایش ظرفیت های روستاها را فراهم کنند.

,

یادآور می شود در سال ۹۴ شهرستان رودبارجنوب که به عنوان نماینده استان کرمان در این سری از نمایشگاه هاحضور یافته بود،رتبه اول کشوری را ه خود اختصاص داد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه