اخبار داغ

به مناسبت سالروز حکم تاریخی امام خمینی رحمة الله؛

سلمان رشدی چهره ای منفور در میان تمامی مسلمانان جهان

سلمان رشدی چهره ای منفور در میان تمامی مسلمانان جهان
سلمان رشدی در مهر ماه سال 67 کتابی را به عنوان «آیات شیطانی» سفارش مؤسسه صهیونیستی وای کینگ و با دستمزد بی سابقه 850 هزار پوندی می نویسد. در این کتاب به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام اهانت های بی شرمانه ای صورت می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار؛ "در خانه ما از دین خبری نبود، پدر من به منع استفاده از مشروبات الکلی پایبند نبود و اکثر دوستان من غیر مسلمان بودند" اینها بخشی از خاطرات کودکی سلمان رشدی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار,

او جهت تحصیل به انگلیس مهاجرت می کند و بعد تبعه آنجا می گردد. در طول زندگی در این کشور تحت تعلیمات انگلیسی ها به بی دینی و بی اعتقادی مطلق می رسد و در نهایت منکر خدا می شود.

,

سلمان رشدی چهره ای منفور در میان تمامی مسلمانان جهان

, سلمان رشدی چهره ای منفور در میان تمامی مسلمانان جهان,

او در مهر ماه سال 67 کتابی را به عنوان «آیات شیطانی» سفارش مؤسسه صهیونیستی وای کینگ و با دستمزد بی سابقه 850 هزار پوندی می نویسد. در این کتاب به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام اهانت های بی شرمانه ای صورت می گیرد.

,

در پی انتشار کتاب آیات شیطانی امام خمینی رحمة الله طی پیامی اینگونه اظهار می کنند: انا لله و انا الیه راجعون به اطلاع مسلمانان غیور سراسر جهان می‌رسانم مولف کتاب «آیات شطانی‌» که علیه اسلام و پیامبر و قرآن، تنظیم شده است، همچنین ناشرین مطلع از محتوای آن، محکوم به اعدام می‌باشند. از مسلمانان غیور می‌خواهم تا در هر نقطه که آنان را یافتند، سریعا آنها را اعدام نمایند تا دیگر کسی جرأت نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هر کس که در این راه کشته شود، شهید است ان شاء الله".

,

و این حکم امام خمینی رحمة الله در 29 سال پیش جهان را به گونه ای لرزاند که در هیچ برهه ای از تاریخ توسط اعلامیه هیچ مرجعی اینگونه نلرزیده بود.

,

در پی حکم تاریخی امام خمینی رحمة الله تهران لبریز از جمعتی شد که همگی خواستار اعدام سلمان رشدی شدند و پس از آن مسلمانان سراسر جهان به تأسی از فرمان امام خمینی رحمة الله و اعتراض ملت ایران خشمگینانه به پا برمی خیزند.

,

زندگی مخفیانه سلمان رشدی آغاز می شود

, زندگی مخفیانه سلمان رشدی آغاز می شود,

سلمان رشدی که حالا فهمیده بود چگونه تحت تاثیر صهیونیست ها اقدام به گفتن افکار بیمارگونه می شود و شرایط را به زیان خود می بیند در قبال حکم امام خمینی رحمة الله و خشم مسلمانان اقدام به گفتن اعترافاتی تأسف گونه می کند.

,

وی از لحظه صدور حکم تاریخی امام خمینی رحمة الله زندگی مخفیانه و خفّت بار خود را آغاز می کند به نحوی که خودش اینگونه بیان می کند:

,

"در مدت 30 روز بیش از 57 بار محل سکونتم را تغییر دادم، کاملا آشکار شده که نباید انتظار بهتر شدن اوضاع را داشته باشم، دیگر در هتل زندگی نمی کنم و به یک مکان بی نام ونشان آورده شدم، دور تا دورم را نگهبانان احاطه کرده و شب و روز تحت نظرم" .

,

پلیس انگلیس حفاظت از سلمان رشدی را بر عهده می گیرد

, پلیس انگلیس حفاظت از سلمان رشدی را بر عهده می گیرد,

پلیس انگلیس حفاظت از سلمان رشدی را با هزینه سالانه یک تا ده میلیون پوند بر عهده می گیرد که این حد بالاترین حدّ ضوابط حفاظتی از سوی اسکاتلندیارد بود و دولت انگلیس نیز بعد از حکم امام خمینی رحمة الله اقدام به اخراج دانشجویان ایرانی از این کشور می نماید.

,

اما سال ها بعد از انتشار کتاب آیات شیطانی در سال 2007 میلیادی دولت استعمارگر انگلیس با اهدای لقب سِر (لقبی تشریفاتی در کشور انگلیس که به شوالیه ها و بارون ها اطلاق می شده است و این رویه در بریتانیا تا امروز همچنان ادامه دارد) و نشان شوالیه از سوی ملکه این کشور از یک سو خصومت تاریخی خود در اسلام ستیزی را به نمایش می گذارد و از سوی دیگر با اهدای نشان به سلمان رشدی می کوشد از تنفّر او در جهان اسلام بکاهد.

,

اما واقعیت این است که این نشان ها نه به سلمان رشدی که به جنازه او داده شد که پس از حکم امام خمینی رحمة الله به یک جنازه متحرک تبدیل شد.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه