اخبار داغ

تلخ شدن شیرینی ۲۲ بهمن تماشایی:

,قتی مطالبه رهبری برای مبارزه با «فقر و تبعیض»توسط جوان تبریزی به مذاق آقایان خوش نمی آید

,قتی مطالبه رهبری برای مبارزه با «فقر و تبعیض»توسط جوان تبریزی به مذاق آقایان خوش نمی آید
یکی از دوستان نزدیک جوان عدالتخواه بازداشت شده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مدعی شد که برای جوان عدالتخواهی که در تجمع ۲۲ بهمن تبریز، مطالبات امام و رهبری مبنی بر مبارزه با «فقر و فساد و تبعیض» را سر دست گرفته بود احضاریه دادسرا ابلاغ می شود و اینگونه شیرینی 22 بهمن تماشایی تلخ می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ائل ، راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن به اعتراف دوست و دشمن یکی از پرشورتر از سال های گذشته و تماشایی برگزار شد و مردم ایران اسلامی بار دیگر دشمنان را ناامید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از ائل ،,

گله مندی جوانان تبریزی از «فساد و تبعیض»

,

اما این حماسه حضور با برخی مطالبات بر حق مردمی هم همراه بود که نشان از گله مندی مردم از مسئولین داشت؛ اما این گله مندی ها با حاشیه سازی ها روبرو شد.

,

تعدادی از جوانان عدالت خواه تبریزی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز با در دست گرفتن پلاکارد هایی از «فساد و تبعیض» در جامعه گلایه کرده و مسئولین را به رسیدگی به آلام مردم فراخواندند.

,

Image title

, Image title,

بازداشت در روز شکوه حماسه و وساطت امام جمعه تبریز برای آزادی

,

همچنین در این پلاکاردها از حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، امام جمعه مردمی تبریز خواسته شده بود که در برابر این تبعیض و فسادها به پا خیزد و توجه رسانه ها و عکاسان را به خود جلب می کرد.

,

اما در اقدامی تامل برانگیز این جوانان توسط مامورین نیروی انتظامی بازداشت می شوند که گویا چنین برداشت شده بود که آنها در پی حاشیه سازی برای این راهپیمایی هستند.

,

یک روز بعد از بازداشت این جوانان، با وساطت امام جمعه تبریز این جوانان از بازداشت رهایی یافته و آزاد می شوند؛ اما تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود.

,

 

,

ظهر دیروز یکی از فعالین فرهنگی تبریز و از دوستان نزدیک جوان عدالتخواه بازداشت شده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مدعی می شود که برای جوان عدالتخواهی که در تجمع ۲۲ بهمن تبریز، مطالبات امام و رهبری مبنی بر مبارزه با «فقر و فساد و تبعیض» را سر دست گرفته بود احضاریه دادسرا ابلاغ می شود.

,

همه این ها در حالی اتفاق می افتتد که رهبر انقلاب چند روز قبل از ۲۲ بهمن یعنی در ۱۹ بهمان ماه در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش بر مقابله جدی با «فساد و تبعیض» در کشور تاکید می کنند و در تبریز به جای عملی کردن این مطالبه رهبری، جوانی که این مطالبه رهبری را به گوش برخی مسئولین اشرافی، می رساند دستگیر می شود!

,

مسئولین از مردم عقب نمانند!

,

این اقدام بحث برانگیز شیرینی ۲۲ بهمن تماشایی را در کام مردم تلخ می کند و بار دیگر نگاه ها را امید مستضعفین را برای استحقاق حقوق شان از اشرافی ها ناامید می کند!

,

نباید فراموش کنیم که صاحبان اصلی این انقلاب، مردمی هستند که در همه تلخی و شیرینی های نظام، در صحنه حاضر بودند و دشمنان هم بخاطر همین حضور مردم است که جرات  آسیب رساندن به نظام اسلامی را ندارد و امید است مسئولین به پیام رهبر معظم انقلاب در تقدیر از حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن که فرمودند «مسئولین باید تلاش کنند از مردم عقب نمانند» ؛ جامه عمل پوشانده و گوش شنوایی برای گله مندی های برحق مردم داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه