اخبار داغ

فعال سیاسی:

حساب نظام از برخی کارگزاران ناصادقش کاملا جداست/ عدم تحقق وعده‌ها اعتماد مردم به مسؤولان را نابود می‌کند

حساب نظام از برخی کارگزاران ناصادقش کاملا جداست/ عدم تحقق وعده‌ها اعتماد مردم به مسؤولان را نابود می‌کند
فعال سیاسی استان کردستان گفت: حفظ اصل نظام برای ملت ایران در اولویت است و مشکلات اقتصادی مردم را از نظام دلسرد نمی‌کند بلکه اعتماد مردم به کارگزارانش را از بین می‌برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمال شهسواری از چهره‌های سیاسی و مذهبی کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به وضعیت معیشت و اقتصاد مردم استان کردستان، عنوان کرد: این وضعیت در این استان نسبت به دیگر نقاط کشور نامناسب‌تر است و متأسفانه در انتخابات ریاست جمهوری گذشته وعده‌های بسیاری به مردم کردستان داده شد و هنوز جامه عمل به خود نپوشانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

رئیس ستاد انتخاباتی «حجت‌الاسلام ابرهیم رئیسی» در انتخابات ریاست جمهوری گذشته با اشاره به وعده‌های عملی نشده برخی کارگزاران دولت، این موضوع را یک آسیب برای جامعه قلمداد کرد و گفت: برخی از این کارگزاران نتوانستند در مقابل مردم صداقت خود را نشان دهند اما مردم بصیر هستند و حساب نظام را از برخی کارگزاران آن جدا می‌دانند.

,

 

,

شهسواری با بیان اینکه دولتمردان وعده‌هایی به مردم می‌دهند که توان اجرای آن را ندارند، موضوع امنیت را یک مسلئه حائز اهمیت برای مردم دانست و افزود: به حمدالله نظام در این خصوص بسیار موفق عمل کرده است.

,

 

,

وی اظهار داشت: اقدامات کارگزاران دولت در بحث مدیریت، مسائل اقتصادی، اجتماعی و ... به شدت مورد انتقاد است؛ وی تأکید کرد: نظام اسلامی از هزاران انسان پاک و مخلص به بار آمده و حساب آن از برخی کاگزارانش جدا است.

,

 

,

شهسورای بیان کرد: حفظ اصل نظام برای ملت ایران در اولویت است و مشکلات اقتصادی مردم را از نظام دلسرد نمی‌کند بلکه اعتماد مردم به کارگزارانش را از بین می‌برد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه