اخبار داغ

آیت الله مکارم شیرازی:

برخی به جای تحکیم وحدت در کشور به دنبال شعارهای انتخاباتی هستند

برخی به جای تحکیم وحدت در کشور به دنبال شعارهای انتخاباتی هستند
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه دشمن از طریق فضای مجازی در حال آلوده کردن همه می باشد، گفت: برخی به جای تحکیم وحدت در کشور به دنبال شعارهای انتخاباتی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، آیت‌الله ناصرمکارم‌شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اینکه از طریق زبان گناهان بسیاری انجام می گیرد، اظهار داشت: زبان همیشه و در همه مکان ها در دسترس می باشد و مناش گناهان کبیره می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: از طریق زبان سی گناه کبیره انجام می شود که تهمت، ‌غیبت، دروغ و اهانت از جمله آنها می باشد.

,

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه امروز در جامعه دروغ، تهمت، غیبت و اهانت رایج شده است، گفت: امروز در فضای مجازی از بچه سه ساله تا افراد با سن بالاتر به راحتی می توانند هر سخنی که بخواهند بگویند اما در گذشته تریبون فقط در اختیار رجال سیاسی و ائمه جمعه بود.

,

وی اضافه کرد: اگر هر فردی زبان خود را اصلاح کند اخلاق خود را اصلاح کرده و در نهایت هم جامعه اصلاح می شود.

,

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه اختلاف از گام های شیطان است و نباید از آن پیروی کنیم، بیان داشت: برای مؤمن حلال نیست که نگاه تند، تحقیرآمیز و توهین‌آمیز به برادر مسلمان  خود که او را آزار می دهد، داشته باشد.

,

وی عنوان داشت:شیطان گام به گام به گمراه کردن  می پردازد مانند برنامه ای دشمنان برای فضای مجازی دارند و می گویند که این فضا برای افزیش علم و تجارت است اما به آلوده کردن افراد اقدام می کنند.

,

این استاد برجسته حوزه با اشاره به وحدت در راهپیمایی 22 بهمن، ابراز داشت: در این راهپیمایی وحدت تاثیر مهمی در دنیا داشت.

,

وی ادامه داد: در همه کارها باید این همکاری وجود داشته باشد اما هنوز برخی افراد دنبال شعار های تبلیغاتی هستند و برخی هم خود را برای انتخابات آینده آماده می کنند، البته از راه‌های مشروع مانعی ندارد ولی برخی اوقات مشاهده می‌شود که از راه‌های نامشروع و عوام فریبی این مسئله دنبال می شود.

,

آیت‌الله مکارم شیرازی عنوان کرد: قرآن و روایات نعمتی در دسترس است و بهترین وسیله برای اصلاح محسوب می‌شود بنابراین باید ندای قرآن و سنت را شنیده و راه صحیح زندگی را فراموش نکنیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه