اخبار داغ

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)؛

۳ شهید گمنام در خرم آباد تشییع و خاکسپاری می شوند+جزئیات

۳ شهید گمنام در خرم آباد تشییع و خاکسپاری می شوند+جزئیات
روز سه شنبه 30بهمن ماه مصادف با ایام فاطمیه مراسم استقبال از سه شهید گمنام در خرم آباد برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر در جلسه ستادهماهنگی تشییع و استقبال از شهدای گمنام که در سالن جلسات سپاه ناحیه خرم آباد برگزار شد، گفت:۳۰ بهمن ۹۶ همزمان با شب شهادت ام الشهدا حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان سه شهید گمنام در شهرستان خرم آباد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که مراسم شبی با شهدا در سه نقطه جنوب ،مرکز و شمال خرم آباد برگزار می شود گفت:مراسم سراسر معنوی و فرهنگی شبی با شهدا در سه مسجد شهید مدنی چهارراه طیب ،مسجد صاحب الزمان(عج) خیابان رازی و مسجد فاطمه الزهرا(س) دره گرم برگزار می شود.

,

 

,

سرهنگ بازگیر با اشاره به برگزاری مراسم تاثیرگذار شبی با شهدا بعد از نماز مغرب و عشا در سه مسجد ذکر شده اذعان داشت:شهدا امام زادگان ما هستند، بزرگ ترین سرمایه که جانشان بود دادند تا جمهوری اسلامی ایران بماند.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد تبیین فرهنگ غنی جهاد و شهادت در میان نسل جوان امروز را امری مهم و ضروری برشمرد و اظهار داشت: هرکسی راه شهدا را درست شناخت و وصیت نامه های پر محتوا شهیدان را در متن زندگی خود اجرا کرد موفق است.

,

 

,

وی گفت: یکی از تاکتیک های دشمنان ترویج ضد ارزش ها و مباحث غیر ارزشی از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی است که باید با استفاده از ظرفیت شهدایمان با دست پر در برابر این نوع ضدیت ها ایستاد.

,

 

,

فرمانده سپاه خرم آباد خاطرنشان کرد:یکم اسفند ۹۶ همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر سه شهید گمنام از میدان شهدا تا درب مصلی الغدیر خرم آباد تشییع و برای تدفین و خاکسپاری به ۳ مکان تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) ،مرکز تربیت معلم شهید علامه طباطبایی خرم آباد و تیپ۲۸۴ ارتش دوره چگنی منتقل می شوند.

,

 

,

سرهنگ بازگیر از تمامی مردم خواست تا با حضور پرشکوه در مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام به شهدا بگویند که راه انقلاب عظیم اسلامی ادامه دارد.

,

 

,

 تشییع و خاکسپاری 98شهید گمنام در لرستان

,  تشییع و خاکسپاری 98شهید گمنام در لرستان,

 سرهنگ  ناصر فرید در این جلسه اظهار داشت: از این سه شهید گمنام 2 شهید ۲۰ ساله و ۲۶ ساله مربوط به تک دشمن سال ۶۷ در زبیدات عراق و شهید ۲۰ ساله دیگر از عملیات والفجر یک در منطقه فکه هستند.

,

 

,

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در لرستان با اشاره به تشییع و خاکسپاری 98شهید گمنام در لرستان گفت: با تشییع این سه شهید تعداد شهدای گمنام خاکسپاری شده در لرستان به 101نفر می رسد.

,

 

,

وی با بیان این که تشییع شهدا در فضای فرهنگی جامعه تأثیر گذار بوده،تصریح کرد: شهدا بار عمومی در جامعه دارند مردم برای شهدا پای کار می آیند باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه