اخبار داغ

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام

22 شهر استان از نعمت گاز برخوردار شده اند/ گاز کشی به سه شهر باقیمانده تا سه ماهه اول 97 به اتمام می رسد

22 شهر استان از نعمت گاز برخوردار شده اند/ گاز کشی به سه شهر باقیمانده تا سه ماهه اول 97 به اتمام می رسد
مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام عنوان کرد: از 25 شهر استان 22 شهر از نعمت گاز برخوردار شده اند و سه شهر باقی مانده در حوزه جنوب استان شامل پهله زرین آباد و میمه و توحید از توابع هلیلان هستند که کار گاز کشی به این مناطق در پایان سال و یا تا سه ماهه اول سال 97 آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "شمس اللهی" مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با ایلام پویا، در خصوص آخرین وضعیت گاز رسانی در استان، گفت: مراکز ده شهر ستان استان از نعمت گاز برخور دار هستند.
 
شمس الهی اظهار کرد: از 25 شهر استان 22 شهر از نعمت گاز برخوردار شده اند و سه شهر  باقی مانده در حوزه جنوب استان شامل  پهله زرین آباد و میمه و توحید از توابع هلیلان  هستند.
 
وی افزود: این سه شهر به دلیل وضعیت صعب العبور و کوهستانی بودن منطقه و فاصله از خطوط اصلی انتقال گاز تا کنون از نعمت گاز کشی برخوردار نشده اند که با مشخص شدن پیمانکاران و برنامه ریزی  پروژه، کار گاز کشی به این  مناطق  در پایان سال و یا تا سه ماهه اول سال 97 آغاز می شود.
 
مدیر عامل شرکت گاز استان عنوان کرد: با تلاش پرسنل شرکت گاز و مسئولان انشالله تا پایان سال گاز رسانی به توحید آغاز می شود.
 
شمس الهی تصریح کرد: در بخش روستایی 302 روستا از 601 روستای استان با 70 درصد ضریب نفوذ از نعمت گاز برخوردار هستند و همچنین سه شهر در ملکشاهی با پیشرفت صد درصدی از نعمت گاز برخوردار شده اند.
 
وی تاکید کرد: در ادامه این روند روستاهای پهله زرین آباد در اولویت گاز رسانی قرار دارند.
 
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام پویا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه