اخبار داغ

فرماندار بانه:

18 طرح اشتغالزایی جدید در بانه به تصویب رسید

18 طرح اشتغالزایی جدید در بانه به تصویب رسید
فرماندار بانه از تصویب 18 طرح جدید اشتغالزایی در هشتمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرباباخبر، محمد فلاحی فرماندار و رئیس کارگروه اشتغال شهرستان بانه صبح امروز در پایان هشتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان که در محل فرمانداری بانه برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز در هشتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بانه 18 طرح جدید اشتغالزایی جدید که قبلا طرح های توجیهی آن به دبیرخانه کارگروه ارسال شده بود به تصویب اعضای کارگروه رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر,

وی با بیان اینکه این 18 طرح در حوزه اعتبارات اشتغال فراگیر و روستایی هستند افزود: 11 طرح در حوزه اعتبارات اشتغال روستایی و 7 طرح دیگر مربوط به بخش اعتبارات اشتغال فراگیر است.

,

فلاحی تصریح کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها  12 میلیارد و 300 میلیون تومان است که در مجموع برای 68 نفر اشتغال زایی به همراه خواهد داشت.

,

فرماندار بانه تصریح کرد: اعتباران اشتغال فراگیر با نرخ 11 درصد به متقاضیان واگذار  و اعتبارات روستایی نیز با نرخ کارمزد 4 درصد به روستائیان مناطق مرزی اعطا می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: امسال 13 میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی روستایی به تعداد 68 هزار بهره بردار تخصیص یافته است که به متقاضیان دارای طرح و جویای کار اعطا می شود.

رئیس اداره کار بانه: تصویب 87 طرح اشتغالزایی در بانه

,
,
, رئیس اداره کار بانه: تصویب 87 طرح اشتغالزایی در بانه , رئیس اداره کار بانه: تصویب 87 طرح اشتغالزایی در بانه ,

در ادامه جلسه، حمید ساعد پناه رئیس اداره کار؛ تعاون و رفاه اجتماعی بانه هم گفت: تا کنون 87 طرح اشتغال فراگیر در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بانه طی 7 جلسه گذشته به تصویب رسیده است.

,

وی افزود: برای اجرای این 87 طرح؛ مبلغ 46 میلیارد و 355 میلیون تومان از محل اعتبارات اشتغال فراگیر تعیین شده است که پرونده متقاضیان به بانک های عامل ارجاع شده است.

,

رئیس اداره کار؛ تعاون و رفاه اجتماعی بانه همچنین از ثبت 644 نفر در سامانه رصد این شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: سامانه رصد تنها سامانه ثبت اشتغال در شهرستان بانه است که در یازده ماه گذشته این تعدا  افراد در آن ثبت نام کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه