اخبار داغ

همزمان با بارندگی ها در البرز؛

محدودیت ترافیکی پایان هفته در جاده کرج – چالوس اعمال می شود

محدودیت ترافیکی پایان هفته در جاده کرج – چالوس اعمال می شود
روز جمعه 27 بهمن از ساعت 13 تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و این ممنوعیت تا ساعت 24 همان شب ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک; همزمان با بارش برف در محورهای موصلاتی البرز و اعلام هواشناسی مبنی بر پیش بینی بارش باران و برودت هوا در استان دستگاه های اجرایی در راستای ارائه خدمت به شهروندان البرزی و نظارت بر معابر کرج در حالت آماده باش قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;,

شامگاه سه شنبه بود که سرهنگ رضا گودرزی رییس پلیس البرز از بارش سنگین برف در محور کرج - چالوس خبر داد و با اشاره به اینکه بارش باران موجب ریزش سنگ ریزه در محور کرج - چالوس شده است از رانندگان خواست تا با احتیاط لازم از این مسیر عبور کنند.

,

همچنین رییس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز با تاکید بر اینکه به واسطه احتمال بارش برف در محورهای کوهستانی رانندگان لازم است تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ اطمینان و  وسایل گرما زا به همراه داشته باشند به خبرنگار تیتریک گفت: روز جمعه 27 بهمن از ساعت 13 تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و این ممنوعیت تا ساعت 24 همان شب ادامه خواهد داشت.

, تیتریک,

سروان علی بابازاده به یک طرفه بودن جاده چالوس از مرزن آباد به سمت کرج از ساعت 16 روز جمعه الی 24 اشاره کرد و با بیان اینکه این ممنوعیت به واسطه تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر است افزود: تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

,

همچنین سید علی اکبر میروکیلی دبیر ستاد بحران شهرداری کرج از آماده باش 2 هزار و 330 نیروی خدماتی و فضای سبز شهرداری کرج در مناطق شهری کرج خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: مناطق 4، 5، 8 و 12 بیشترین خطرات ناشی از بحران بارش دارند و به همین دلیل 158 دستگاه لودر، گریدر، بابکت، کامیون و لجن کش در نقاط حادثه خیز شهر استقرار دارند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه