اخبار داغ

چاوشی در آیین معارفه معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری سمنان:

"ناجی" تمام مراحل مدیریتی را پشت سر گذاشته است/ "قنبری" راهی استان گلستان می شود

"ناجی" تمام مراحل مدیریتی را پشت سر گذاشته است/ "قنبری" راهی استان گلستان می شود
استاندار سمنان با اشاره به سوابق مدیریتی سعید ناجی در رده های مختلف وزارت کشور گفت: آقای ناجی تمام مراحل مدیریتی را پشت سر گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با حضور استاندار سمنان، مدیران کل استانداری و فرمانداران و بخشداران استان صبح امروز در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

"ناجی" تمام مراحل مدیریتی را پشت سر گذاشته است

, "ناجی" تمام مراحل مدیریتی را پشت سر گذاشته است,

سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در این آیین با اشاره به سوابق مدیریتی سعید ناجی معاون سیاسی و امنیتی جدید استانداری سمنان گفت: آقای ناجی مدتی فرماندار شهرستان بهارستان بودند و پس از آن نیز مسئولیت فرمانداری شهریار را برعهده داشتند که جمعیتی معادل استان سمنان دارد.

,

استاندار سمنان با بیان اینکه ناجی تمام مراحل مدیریتی را در وزارت کشور پشت سر گذاشته است اظهار کرد: تجربه کار اجرایی و سیاسی ایشان در وزارت کشور تجربه ای موفق و قابل قبول است و این موضوع را شخصا  در زمان حضورم در استان تهران مشاهده کرده ام.

,

چاوشی با تقدیر از تلاش های محمود قنبری معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری سمنان گفت: آقای قنبری به درخواست کتبی و شفاهی استاندار گلستان بزودی راهی آن استان خواهد شد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های رئیس جمهور برای نوسازی ناوگان حمل و نقل و نیز بافتهای فرسوده شهری و روستایی تصریح کرد: دولت عزم جدی دارد تا در مدت پیش رو ناوگان شهری و برون شهری را نوسازی کند و برای آن تسهیلات ویژه ای نیز درنظر گرفته است.

,

نماینده عالی دولت در استان سمنان ادامه داد: در خصوص نوسازی بافتهای فرسوده نیز دولت برنامه های ویژه ای درنظر گرفته است که بخش نامه ها و دستورالعمل های آن بزودی ابلاغ خواهد شد.

,

اینکه گفته شود فرمانداران یا بخشداران اختیارات کافی را ندارند پذیرفته نیست

, اینکه گفته شود فرمانداران یا بخشداران اختیارات کافی را ندارند پذیرفته نیست,

چاوشی خطاب به فرمانداران و بخشداران استان گفت: اینکه گفته شود فرمانداران و بخشداران اختیارات لازم را ندارند پذیرفتنی نیست چراکه دستگاه های اجرایی شهرستان ها تحت نظر و مدیریت فرمانداران قرار دارند.

,

وی تصریح کرد: نباید اجازه داد رئیس اداره یا مجموعه ای بدون هماهنگی با فرمانداران و بخشداران به طور خودسرانه اقدامی انجام دهند.

,

رئیس شورای تامین استان سمنان با تاکید بر نقش فرمانداران و بخشداران در ایجاد همسویی بین نیروهای دستگاه های اجرایی گفت: اگر کسی رفتار بی ربطی در شهرستانی انجام داد مسئولیت آن متوجه فرمانداران و بخشداران است.

,

چاوشی ادامه داد: اگر فرماندار یا بخشداری توان اقناع این افراد را ندارند بلافاصله استعفای خود را اعلام کنند.

,

وی با بیان اینکه مسئولان دستگاه های اجرایی بویژه فرمانداران و بخشداران باید بین مردم حضور داشته باشند اظهار کرد: نباید بگذارید مردم از حکومت فاصله بگیرند و به نحو ممکن باید موجبات رضایت آنان را فراهم کنید.

,

استاندار سمنان به لزوم اقدامات کارشناسی در طراحی پروژه های محلی اشاره کرد و گفت: پروژه ها نباید تحت فشار اطرافیان و یا سایرین پیگیری شوند و در طرح ریزی آنها فقط باید اولویت های منطقه را درنظر گرفت.

,

چاوشی تصریح کرد: مراقب باشید در ادارات به مردم بی احترامی صورت نگیرد و هر اقدامی را که موجب بی اعتمادی مردم به حکومت می شود به طور دقیق رصد کنید.

,

وی با ضروری دانستن ایجاد شور و نشاط در جامعه اظهار کرد: باید برای کسب رضایت مردم حداکثر تلاش خود را انجام دهید چراکه کسب رضایت مردم و ایجاد امید در جامعه سرمایه بزرگی برای نظام و انقلاب است.

,

استاندار سمنان با بیان اینکه باید راه را برای ورود نیروهای جوان و با انگیزه به عرصه های اجرایی باز گذاشت گفت: فرصت حضور نخبگان را در شرایط مختلف فراهم کنید چراکه بسیاری از این افراد فکرها و ایده هایی دارند که می تواند تحول آفرین باشد.

,

رسانه ها مشکل آب استان را تبیین کنند

, رسانه ها مشکل آب استان را تبیین کنند,

چاوشی همچنین با یادآوری بحران آب در استان تصریح کرد: مشکل آب در استان یک مشکل اساسی و جدی است که باید در خصوص آن اقدامات مدیریتی بویژه در حوزه مصرف آب صورت گیرد.

,

وی با ابراز تاسف از پایین بودن نرخ بهره وری در مصرف آب بویژه در کشاورزی گفت: در حال حاضر حدود ۸۶ درصد منابع آبی استان در بخش کشاورزی مصرف می شود که باید برای ارتقای میزان بهره وری تلاش کرد.

,

رییس شورای برنامه ریزی استان افزود: اگر همین منابع موجود آب را مدیریت کنیم نیاز استان برای حداقل ۳ الی ۴ سال آینده مرتفع خواهد شد، البته برای تامین آب استان با همکاری وزارت نیرو اقدامات دیگری نیز در دست انجام است.

,

چاوشی با تاکید بر نقش رسانه ها و صاحبان تریبون در تبیین بحران آب در استان خاطرنشان کرد: بدون تردید اگر وضعیت مصرف آب در استان اصلاح نشود در آینده ای نزدیک دچار مشکل خواهیم شد.

,

خداحافظی قنبری با مردم استان سمنان

, خداحافظی قنبری با مردم استان سمنان,

محمود قنبری معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار سمنان نیز در این آیین با اشاره به دوران خدمت خود در این استان گفت: لازم است از تمام همکاران خود به ویژه فرمانداران و بخشداران و کارکنان حوزه معاونت سیاسی استانداری سمنان تشکر کنم.

,

قنبری با اشاره به تلاش های محمدرضا خباز استاندار سابق سمنان تصریح کرد: شخصا از آقای خباز درس های فراوانی گرفتم که یکی از آنها مردم داری و ارتباط صمیمی با اقشار مختلف مردم استان بود.

,

معاون سابق سیاسی استاندار سمنان با یادآوری برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها افزود: برگزاری بدون حاشیه انتخابات اخیر، برگ درخشانی در استان سمنان بود که این اتفاق بدون مشارکت مدیران و حضور گسترده مردم میسر نبود.

,

وی به ارتباط مستمر خود با محرومین جامعه اشاره کرد و گفت: در مدت 16 ماه حضور خود در استان سمنان انگیزه جز خدمت صادقانه به مردم استان نداشتم و امیدوارم مردم استان سمنان نیز مرا حلال کنند.

,

خدمت به مردم استان سمنان را افتخار بزرگی می دانم

, خدمت به مردم استان سمنان را افتخار بزرگی می دانم,

سعید ناجی معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری سمنان نیز در بخش پایانی این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در استان سمنان گفت: پیگیری آسیب های اجتماعی و جلب رضایت مردم یکی از مهمترین برنامه های معاونت سیاسی امنیتی است.

,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه بدون تامین رضایت مردم امکان تثبیت امنیت وجود ندارد اظهار کرد: رصد اوضاع و تنظیم مناسب دستگاه های مختلف و تامین رضایت عموم مردم چه به صورت آشکار و چه به صورت غیرآشکار باید مدنظر مدیران قرار داشته باشد.

,

ناجی خدمت به مردم استان سمنان را افتخاری بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: توجه به چارچوب های مدنظر استاندار محترم و دفاع از سیاست های دولت را در طول مدت حضورم در این استان مدنظر قرار خواهم داد.

,

گفتنی است در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات محمود قنبری معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار سمنان، سعید ناجی رسما به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه