اخبار داغ

دبیر برگزاری المپیاد ورزش های همگانی در سرخه تأکید کرد؛

لزوم ترویج ورزش های همگانی و توجه به سلامت اجتماعی

لزوم ترویج ورزش های همگانی و توجه به سلامت اجتماعی
دبیر برگزاری المپیاد ورزش های همگانی در سرخه بر لزوم ترویج ورزش های همگانی و توجه به سلامت اجتماعی تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنقل از ندای سرخه، اختتامیه نخستین المپیاد ورزش های همگانی در سرخه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن شهدای این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از ندای سرخه,

برگزاری المپیادهای ورزشی نیاز جامعه امروز است

, برگزاری المپیادهای ورزشی نیاز جامعه امروز است,

در ابتدا علیرضا عربی رئیس شورای اسلامی شهر سرخه ضمن عرض خیرمقدم به مسئولان و مدعوین در این اختتامیه ضمن توصیه جوانان به امر مهم ورزش و تندرستی گفت: برگزاری چنین المپیادهای ورزشی یکی ازنیازهای جامعه امروز است؛ چرا که شناسایی استعدادها و پرورش آن چنین برنامه هایی فرصتی طلایی محسوب می شود.

,

وی بیان کرد: یکی دیگر از مزایای برگزاری المپیادهای ورزشی ایجاد انگیزه و شور و نشاط در میان جوانان و نوجوانان و ورزشکاران است؛ به ویژه در شهرستانی کوچک همچون سرخه که امکانات آن محدود است.

,

عربی عنوان کرد: این نخستین تجربه برگزاری المپیاد ورزش های همگانی در سرخه است؛ بنابراین شاید دارای کمبودها و نواقصی در کنار نقاط قوت آن باشد که تلاش همه ما بر این است که در سال های آینده نواقص برطرف، نقاط قوت تقویت و پربارتر از امسال برگزار شود.

,

رئیس شورای اسلامی شهر سرخه گفت: ورزشکاران حاضر در این المپیاد ورزش هایی از جمله والیبال، پنالتی هدفمند، حلقه زنی و طناب زنی، طناب کشی، دارت، بدمینتون، دراژبال، بازی های بومی و محلی به رقابت با یکدیگر پرداختند و امیدوارم رشته های ورزشی بیشتری در سال های آینده در المیپادهای ورزشی برگزار شود.

,

عربی خطاب به مسئولان عنوان کرد: با توجه به علاقه مندی های ورزشی در نوجوانان و نونهالان و وجود استعدادها در این شهرستان از مسئولان امر خواهان حمایت بیش از پیش از ورزش و ورزشکاران شهرستان سرخه داریم تا سرخه نیز جایگاه اصلی خود را در عرصه ورزش بیابد.

,

وی از تمامی دست اندرکاران برگزاری این المپیاد ورزشی تقدیر و تشکر کرد.

,

ورزش بانوان آن طور که بایدو شاید به آن پرداخته  نشده است

, ورزش بانوان آن طور که بایدو شاید به آن پرداخته  نشده است,

در ادامه این آیین حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه سرخه ضمن قدردانی از مسئولان ورزشی شهرستان سرخه گفت: حضور در جمع ورزشکاران عامل شادی و نشاط می شود.

,

وی افزود: در اسلام به ورزش بسیار اهمیت داده شده است؛ به ویژه ورزش کشتی که پیامبر (ص) به امام حسن و امام حسین(علیهم السلام) تشویق به این ورزش می کرده اند.

,

امام جمعه سرخه گفت: ورزش هایی نظیر تیراندازی، شنا و اسب سواری از جمله ورزش هایی است که دین مبین اسلام بر آنها سفارش به یادگیری کرده است و تأکید اسلام به امر مهم ورزش نشان از این است که باید در برنامه های روزانه هر فرد این امر گنجانده شود.

,

فاطمی بصیر بیان کرد: بسیاری از ورزش ها همچون پیاده روی انجام آن بدون هزینه و یا کم هزینه است که می توان آنها را در برنامه روزانه قرار دهیم.

,

وی گفت: علاوه بر اهمیت ورزش بر سلامت جسم؛ سلامت روح را نیز به دنبال دارد و باعث شادی و فرح روح و روان انسان می شود.

,

امام جمعه سرخه تأکید کرد: جوانان و نوجوانان باید ساعتی از روز را به ورزش اختصاص دهند؛ چرا که جامعه ما نیازمند جوانانی سالم، شاداب و سرزنده دارد.

,

فاطمی بصیر گفت: امیدواریم ورزش در سرخه هر روز بالنده تر شود به ویژه در عرصه ورزش بانوان حرکتی رو به جلو داشته باشد.

,

وی افزود: در مسائل ورزش بانوان آن طور که بایدو شاید به آن پرداخته  نشده است و از مسئولان خواهان این هستم که به بانوان و ورزش بانوان توجه و اقدامات اساسی داشته باشند.

,

لزوم ترویج ورزش های همگانی و توجه به سلامت اجتماعی

, لزوم ترویج ورزش های همگانی و توجه به سلامت اجتماعی,

علی اکبر حسنان دبیربرگزاری نخستین المیپاد ورزش همگانی در سرخه در حاشیه برپایی اختتامیه  در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه گفت: این المپیاد به همت هیئت ورزش های همگانی و اداره ورزش و جوانان سرخه در ایام الله دهه فجر در 10 رشته برگزار شد.

, ندای سرخه,

وی بیان کرد: این مسابقات در سطح شهر و روستا برگزار و در مجموعه ورزشی شهدای سرخه در مجموعه ورزشی تعدادی از مدارس برگزار شد.

,

حسنان از جمله مهمترین اهداف برگزاری این المپیاد را شور و نشاط در بین آحاد مردم و خانواده ها، استعدادیابی، ترویج ورزش های همگانی، مشارکت مردم سراسر شهرستان و توجه به سلامت اجتماعی عنوان کرد.

,

گفتنی است، در اختتامیه این المپیاد اصغرزاده رئیس ورزشهای همگانی اداره کل تربیت بدنی ورزش و جوانان استان سمنان، رئیس اداره آموزش و پرورش، شریفی معاون مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستان سرخه حضور داشتند.

,

بر اساس این گزارش، روح الله ایثاری بازیکن تیم لیگ برتر فوتسال آتیه قم؛ به اجرای حرکات ورزشی با توپ در این اختتامیه پرداخت.

,

لازم به ذکر است؛ مسابقه طناب زنی پسران و حلقه زنی دختران برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه