اخبار داغ

بانوی کارآفرین سمنانی:

نان پختن را از مادرم یاد گرفتم/ اشتغال زایی برای 6 نفر

نان پختن را از مادرم یاد گرفتم/  اشتغال زایی برای 6 نفر
لیلا قریب یکی از بانوان کارآفرین سمنانی است که در زمینه پخت نان سنتی تاکنون توانسته برای 6 نفر اشتغال ایجاد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخه طوبی، کارآفرینی از نظر بعضی از افراد شاید شغل ساده ای به نظر بیاید، اما در واقع هر شغلی  مشکلات و سختی های خودش را دارد. همیشه مردان نیستند که  می توانند باهمت و اراده در برابر سختی‌های روزگار بایستند بلکه در کشورمان بانوانی هستند که سخت تلاش می کنند تا لقمه حلالی برای خود وخانواده هایشان به دست بیاورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخه طوبی,

لیلا قریب 33 ساله یکی از بانوان کارآفرین سمنانی است که در زمینه پخت نان سنتی استان سمنان کارآفرینی می کند و برای 6 نفر اشتغال ایجاد کرده است.  

,

, ,

این بانوی کارآفرین 6 سال است  از کنج حیاط خانه پخت نان سنتی را با همکاری خانواده شروع کرده و در حال حاضر روزی 5 کیسه آرد برای پخت نان مصرف می کند.

,

قریب در ادامه تاکید کرد: چون مادر بزرگم و مادرم کاملا فن نان پختن را بلد بودند و خودم نیز مقداری پخت نان را یاد گرفته بودم با علاقه ای که به این کار داشتیم توانستم به کمک مادرم نانوایی را تاسیس کنم.

,

وی با اشاره به سرمایه آغاز به کار ش در نانوایی ، گفت: با درآمدی بسیار ناچیز شروع به فعالیت کرده ام و روزانه درآمد خوبی کسب می کنم.

,

, ,

بانوی کارآفرین که تحصیلات دانشگاهی نیز دارد چنان به کار در حوزه تولیدی علاقه نشان می دهد که اگر شرایط شغل دولتی نیز برایش فراهم شود تمایلی به ورود به آن کار ندارد.

,

قریب  با بیان اینکه نانوایی شغل دشواری به حساب می آید، اظهار کرد: از پخت نان سنتی بسیار لذت می برم و می خواهم کار نانوایی را گسترده تر ادامه دهم.

,

وی در ادامه گفت: تهیه آرد و خمیرکردن آن در ساعات  اولیه صبح از مهم ترین سختی های شغل نانوایی است که در حال حاضر علاوه بر نان سنتی، نان جو، فتیر و.... پخت می کنم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه