اخبار داغ

آیت الله نوری همدانی:

دولتمردان حاشیه سازی را رها کرده و به فکر معیشت مردم باشند

دولتمردان حاشیه سازی را رها کرده و به فکر معیشت مردم باشند
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مسئولین باید وضعیت بانک‌ها را اصلاح کنند تا اقتصاد کشور ساماندهی شود، گفت: مسئولان بجای حاشیه‌سازی‌ به معیشت و اقتصاد مردم رسیدگی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: مردم در این روز با وحدت و یکپارچگی در میدان حاضر شدند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: این حرکت ملت و حضور آنها دشمن را مایوس کرد.

,

این مرجع تقلید با اشاره به مسئله رفراندوم، گفت: رفراندوم برای نظام اسلامی برگزار شده و مردم به آن رأی دادند البته حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده همان آرای مردم به نظام است.

,

وی با اشاره به اینکه مسئولان از مسائل حاشیه ای دوری کنند، بیان داشت: عزت و وحدت مردم در راهپیمایی 22 بهمن نمایان شد در چنین شرایطی نباید به این حاشیه‌سازی‌ها پرداخت.

,

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه  مسئولان از حاشیه‌سازی‌ها پرهیز کنند، ابراز داشت: به جای این مسائل رسیدگی به اقتصاد، معیشت و رکود را در دستور کار داشته باشند.

,

وی اضافه کرد: در چنین مسائلی این تصور ایجاد می‌‌شود که مسئولین نسبت به مشکلات مردم بی‌اطلاع هستند و سختی معیشت مردم را مشاهده نمی‌کنند.

,

این استاد برجسته با اشاره به اینکه  باید وضعیت بانک‌ها را اصلاح کنید تا اقتصاد کشور ساماندهی شود، افزود: در زمینه حل مشکل بیکاری و گرانی صداقت داشته باشید و اگر نمی‌توانید این مشکلات را برطرف کنید حاشیه‌سازی نکنید بلکه صادق باشید.

,

وی با اشاره به اهمیت حجاب عنوان داشت: آیات و روایات فراوانی در زمینه ضرورت و وجوب حجاب وجود دارد و همچنین فتواهای فراوانی در زمینه ضرورت حجاب نقل شده است.
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: باید در در نظر داشت بدحجابی و بی‌حجابی از غرب آمده کسانی که از تفقه در دین محروم هستند نباید در زمینه واجب نبودن حجاب نظر بدهند و مطالبی بنویسند که این امر جای تعجب و شگفتی است.

,
,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه