اخبار داغ

دبیر ستاد برگزاری مناسبت های مذهبی آذربایجان شرقی:

برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون تبریز، در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)/ مراسم عزاداری، نماد اتحاد مسلمانان است

برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون تبریز، در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)/ مراسم عزاداری، نماد اتحاد مسلمانان است
دانش آرا گفت: مراسم بزرگ اجتماع فاطمیون روز سه شنبه اول اسفند ماه، از ساعت 10/30دقیقه قبل از ظهر با حضور اقشار مختلف مردم و هیئات حسینی از مقابل مسجد کبود آغاز می شود و به صورت مراسم سینه زنی و دستجات عزاداری، ادامه می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  دانش آرا، دبیر ستاد برگزاری مناسب های مذهبی استان، در گفت و گو با خبرنگار زیتون، با اشاره به مراسمات برگزاری ایام فاطمیه، اظهار داشت: برگزاری مراسمات ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، در سطح شهر برگزار می شود که بزرگترین آن، اجتماع بزرگ فاطمیون خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

وی گفت: مراسم بزرگ اجتماع فاطمیون روز سه شنبه اول اسفند ماه،  از ساعت 10/30دقیقه قبل از ظهر با حضور اقشار مختلف مردم و هیئات حسینی از مقابل مسجد کبود آغاز می شود و به صورت مراسم سینه زنی و دستجات عزاداری، ادامه می یابد.

,

وی اضافه کرد: شروع این مراسم از مقابل مسجد کبود خواهد بود و به طرف مصلی اعظم امام خمینی(ره)، ادامه خواهد داشت، همچنین نماز ظهر و عصر به امامت نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام آل هاشم، در محل مصلی اعظم، اقامه خواهد شد.

,

دبیر ستاد برگزاری مراسم های مذهبی استان، با تاکید بر اهمیت برگزاری مراسم شهادت صدیقه طاهره، افزود:  اجتماع بزرگ فاطمیون  و عزاداری ایام فاطمیه، هرچه قدر با عظمت تر برگزار شود، دشمن شکن خواهد بود و اقتدار و اتحاد مسلمانان را بیشتر خواهد کرد.

,

دانش آرا، بیان داشت:  در برهه ای از زمان واقع شده ایم که، دشمنان شمشیر را از رو بسته اند، تفکرات منحرف و مخالف دین به شدت ترویج یافته است که، با عقاید خود، تیشه به ریشه اسلام ناب محمدی و سیره اهل بیت می زنند. داعش نمونه ای از ترویج تفکرات وهابیت است.

,

وی خاطر نشان کرد: رسانه های مختلف به ویژه صداو سیما، بای با پوشش رسانه ای از این مراسمات، اجتماع و اتحاد شیعیان را در سطح منطقه و جهان به نمایش بگذارند، تا زمانیکه به سیره  معصومین، اقتدا می کنیم، تهدیدی متوجه کشور نخواهد بود.

,

وی تاکید کرد: از عموم مردم انقلابی دعوت می کنیم که با حضور در این مراسم، به باشکوه تر برگزار شدن این مراسم، کمک کنند. از دستجات و هیئات مختلف نیز دعوت می شود در این اجتماع بزرگ فاطمیون شرکت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه