اخبار داغ

ایجاد زیر ساخت های گردشگری در ایام گردشگر پذیر شهرستان سامان

ایجاد زیر ساخت های گردشگری در ایام گردشگر پذیر شهرستان سامان
فرماندار سامان گفت: با ایجاد و بهره برداری از زیر ساخت های جاده ای شاهد روان شدن ترافیک در تعطیلات نوروز در شهرستان سامان خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار سامان ما، سعید صالحی در نشست تسهیلات خدمات سفر نورزو 97 شهرستان سامان با بیان اینکه در راستای ساماندهی و ارتقاء خدمات به مسافرین و مدیریت یک پارچه در این شهرستان 10 کمیته تشکیل شده است ، اظهار د اشت: این کمیته ها شامل کمیته حمل و نقل و ترافیک، کمیته امداد و نجات، کمیته هماهنگی امور شهرداری و دهیاری,  کمیته برنامه ریزی و آمار, کمیته بهداشت و سلامت و محیط زیست,  کمیته اسکان و رفاه ,  کمیته نظارت و بازار, کمیته ارزیابی و رسیدگی به شکایت , کمیته اطلاع رسانی و امور فرهنگی و فضای مجازی است.

صالحی با اشاره بر اینکه زیباسازی ورودی شهرها و روستاها، کشیک اصناف مختلف، حضور نیروی انتظامی، رفع مشکلات مناظق گردشگری به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی در دستور کار ستاد قرار گیرد.

و با بیان اینکه یکی از مشکلات شهرستان سامان نبود زیر ساخت های گردشگری به خصوص زیر ساخت گردشگری جاده ای است که از وردی شهر تا شوراب صغیر و جاده جایگزین ایلبگی به شوراب درحال اجرا هستند و امید است تا پایان سال  به صورت بهینه آماده استفاده گردشگران  شهرستان سامان باشند.

صالحی با اشاره بر اینکه در حوزه بخش زاینده رود نیز اعتبار برای بهسازی و تعریض جاده در نظر گرفته شده که این مسیر نیز در حال بازسازی است، بیان داشت: باید با توجه به اینکه بیشترین اعتبارات در حوزه جاده ای است مسیر ورودی شهر، کمربندی ، تعریض جاده پل زمانخان و ... در سطح شهرستان توسط اداره راه و شهر ساری پیگیر و در اسرع وقت این تعداد پروژه برای رفاه حال گردشگران به بهره برداری برسد .

وی بیان د اشت: با ایجاد زیر ساخت جاده ای شاهد روان شدن ترافیک در سطح شهرستان باشیم .

صالحی تاکید داشت: باید نظارت های بیشتری در راستای خدمات رسانی به گردشگران در سال 97 در سطح شهرستان صورت گیرد.

  3 بازارچه صنایع دستی و سوغات در استان چهار محال و بختیاری دایر است

معاون صنایع دستی  اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهار محال و بختیاری در این نشست با بیان اینکه مواردی در این شهرستان ها است که باید به آنها رسیدگی شود، بیان داشت: این موارد شامل  پاکسازی محور زاینده رود ، نارضایتی گردشگران از مبلغ دریافتی گردشگران به پل تاریخی زمانخان، نظارت بر بازارهای صنایع دستی و سوغات و ... است که این موارد بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.
 

مهرداد رئیسی با اشاره بر اینکه شهرستان سامان یک شهرستان توریست پذیر با پتانسیل های فروان است ، بیان داشت: باید ارائه خدمات در این شهرستان به نحو مطلوب برای گردشگران و مسافران صورت گیرد.

وی با اشاره بر اینکه در شهرستان سامان ظرفیت ایجاد بازارچه  دائمی صنایع دستی و سوغات وجود دارد ، بیان داشت: در حال حاضر در سطح استان سه بازارچه صنایع دستی و سوغات وجود دارد و  ایجاد بازرچه های دائمی اشتغال پایدار و در امدزایی را برای مردم شهرستان ها به همراه دارد و در راستای توسعه گردشگری و صنایع دستی باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.

رئیسی با بیان اینکه باید نظارت بر اسکان مسافرین و  گردشگران صورت گیرد ، اذعان داشت: باید خانه های مسافر بدون مجوز شناسایی شوند تا مشکلاتی برای مسافرین و گردشگران پیش نیاید.

وی افزود: در سال گذشته بیش از یک میلون و 600 هزار نفر به این شهرستان سفر کردند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, 3 بازارچه صنایع دستی و سوغات در استان چهار محال و بختیاری دایر است, 3 بازارچه صنایع دستی و سوغات در استان چهار محال و بختیاری دایر است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه