اخبار داغ

رئیس تامین اجتماعی بروجرد:

۸۵۰ نفر در بروجرد بیمه بیکاری دریافت می کنند

۸۵۰ نفر در بروجرد بیمه بیکاری دریافت می کنند
رئیس تامین اجتماعی بروجرد گفت: ۸۵۰ نفر در بروجرد بیمه بیکاری دریافت می کنند که امسال تعداد مشمولین بیمه بیکاری نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛"قدرت اله سعادتی" رئیس تامین اجتماعی بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: یکی از خدمات تامین اجتماعی ارائه خدمات و بیمه بیکاری به افرادی است که از کار اخراج می شوند که در حال حاضر 850 نفر از تامین اجتماعی بیمه بیکاری دریافت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد,

 

,

وی با اشاره به این که تعداد مشمولین بیمه بیکاری نسبت به سال گذشته تغییر نکرده افزود: دو سال پیش که حدود 500 کارگر از نساجی اخراج شدند بیشترین حجم افرادی بود که برای برقراری بیمه بیکاری مراجعه کردند اما امسال بیشترین آمار بیکاری کارگران مربوط به کارگران سامان کاشی است که حدود 33 نفر اخراج شدند و برای برقراری بیمه بیکاری مراجعه کردند.

,

 

,

سعادتی اظهار داشت: هر ماه یک میلیارد و 100 میلیون تومان بیمه بیکاری به حساب 850 نفر از مشمولین بیمه بیکاری واریز می شود و هر ماه رقم واریز بیمه بیکاری متفاوت است چرا که بیمه بیکاری طبق سوابق کاری افراد ظرف چند ماه و یا چند سال واریز می شود.

,

 

,

به گفته وی تامین اجتماعی در حال حاضر 115 میلیارد تومان از دستگاه ها و واحدها طلب دارد که بیشترین طلب تامین اجتماعی از شهرداری بروجرد با مبلغ بیش از 80 میلیارد تومان است که تلاش هایی صورت گرفته تا این بدهی پرداخت شود.

,

 

,

رئیس تامین اجتماعی بروجرد تصریح کرد: 170 هزار نفر از جمعیت پوشش تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که  44 هزار نفر بیمه شده اصلی و 16 هزار نفر مستمری بگیران هستند که خدمات لازم به این افراد ارائه می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه