اخبار داغ

مخالفت حامیان انتخاباتی دولت با انتصاب سردار اصلاح‌طلب!

گزینه جدی فرمانداری تبریز به مذاق اصلاح طلبان خوش نیامد

گزینه جدی فرمانداری تبریز به مذاق اصلاح طلبان خوش نیامد
اصلاح‌طلبان معتقدند جمشید نظمی 18 سال قبل بازنشسته شده و به علت عدم سابقه حضور در وزارت کشور فاقد صلاحیت فرمانداری تبریز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بر اساس اخبار موثق از بین سه گزینه‌ی مجید خدابخش برای تکیه بر کرسی فرمانداری تبریز، جمشید نظمی از شانس بیشتری برخوردار است و توانسته نظر مقامات وزارت کشور را جلب نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

تقویت احتمال حضور نظمی در ساختمان فرمانداری تبریز موجب شده تا اصلاح‌طلبان نسبت به این موضوع انتقاد نمایند، به‌زعم آنان فرماندار کنونی مرند از شایستگی بیشتری برخوردار است و این طیف سیاسی علیار راستگو اصلاح‌طلب‌تر از نظمی می‌باشد.

,

در همین راستا، کانال تلگرامی اصلاحات که در سطح ملی به طرح موضوعات می‌پردازد طی مطلبی نوشت: «شعار جوانگرایی مدیران با احتمال انتصاب فردی که ۱۸ سال پیش بازنشسته شده است!

,

شنیده‌‌ها حاکی از آن است که گزینه نهایی تصدی فرمانداری تبریز ، فردی است که نه تنها سابقه حضور در مجموعه وزارت کشور را ندارد ، بلکه ۱۸ سال پیش از یک نهاد نظامی بازنشسته شده است. این امر در حالی صورت می گیرد که پیش تر مسئولان مختلف دولت و خصوصا رئیس جمهور به بهره گیری از مدیران جوان تر و تغییر نسل مدیران تاکید کرده بودند.»

,

هرچند مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در برابر انتقادات سکوت کرده است و نمی‌خواهد حاشیه‌ها و اظهارنظرهایش بر دامنه‌ی اعتراضات بیفزاید اما با این حال اصلاح‌طلبان مخالف انتصاب نظمی به عنوان فرماندار تبریز هستند و بعد از ناکامی در تحمیل گزینه‌ی خودشان به‌عنوان استاندار، حال درصددند تا فرمانداری بر سر کارآید که مطلوب آنان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه