اخبار داغ

عملکرد دولت‌ها به نام دولت تدبیر و امید مصادره نشود

عملکرد دولت‌ها به نام دولت تدبیر و امید مصادره نشود
مردم شهرستان مشگین شهر معتقد هستند که خدمات دولت‌ها باید به نحو احسن و بدون تخریب دولت‌های گذشته تشریح شود تا در بین مردم بدبینی حاکم نشود چرا که اعلام گاز رسانی چند روستا در آمار مشکلی از مشکلات مردم را مرتفع نمی‌کند،بلکه تنها بدبینی به دولت را به همراه دارد لذا لازم است مسئولان عملکرد دولت‌ها را به صورت واقعی تشریح کنند تا مورد حمایت عموم مردم قرار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با تمام خوبی‌ها و خوشی‌های و برکات آن پایان یافت و در طول این دهه مسئولان هر یک به نوبه خود به تشریح عملکرد دولت و نظام و مقایسه آن با دوران پهلوی پرداختند تا نسل جوان که دوران پهلوی را با چشم خود مشاهده نکرده‌اند آگاه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین، ,

 

,

در طول انقلاب اسلامی هر دولتی که روی کار آمده به نوبه خود در حوزه‌های مختلف عملکردهای مثبتی به یادگار گذاشته و در این دوره نیز دولت در بحث گاز رسانی اقدامات قابل ملاحظه‌ای داشته است اما این عملکرد به معنی نفی عملکردهای دولت‌های گذشته نیست بلکه تداوم نهضتی است که در دولت‌های گذشته آغاز شده و امروز به این نتیجه رسیده است و برخی از اقدامات و عملکرد دولت فعلی نیز در دولت‌های آینده به ثمر خواهد نشست.

,

 

,

اخیراً یکی از مسئولان شهرستان مشگین‌شهر در ارائه گزارش عملکرد دولت در بحث گاز رسانی به آماری اشاره کرده است که مورد اعتراض جمعی از مردم و آگاهان این شهرستان شده است به طوری که این مسئول تاکید کرده است که در چهار سال گذشته 168 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند این در حالی است که شهرستان مشگین‌شهر 270 روستا دارد که بالغ بر 85 روستای آن زیر 20خانوار هستند و 185 روستا شامل طرح گاز رسانی بالای 20 خانوار می‌شود که بالغ بر 30 روستای بزرگ که هر یک به اندازه یک شهر بوده و در آستانه تبدیل به شهر هستند در دولت‌های گذشته گاز رسانی شده و این خدمات در دولت فعلی نادیده گرفته شده و به نام دولت تدبیر و امید مصادره می‌شود.

,

 

,

مردم شهرستان  مشگین شهر معتقد هستند که خدمات دولت‌ها باید به نحو احسن و  بدون تخریب دولت‌های گذشته تشریح شود تا در بین مردم بدبینی حاکم نشود چرا که اعلام گاز رسانی چند روستا در آمار مشکلی از مشکلات مردم مرتفع نمی‌کند،بلکه تنها بدبینی به دولت را به همراه دارد لذا لازم است مسئولان عملکرد دولت‌ها را به صورت واقعی تشریح کنند تا مورد حمایت عموم مردم قرار گیرند.

,

 

,

مسئولان بهتر است به مقایسه آمار قبل و بعد از  انقلاب اسلامی بپردازند نه اینکه با مصادره عملکرد دولت‌ها و ... دو قطبی ایجاد کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه