اخبار داغ

کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایای شبکه بهداشت بهارستان تشکیل جلسه داد

کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایای شبکه بهداشت بهارستان تشکیل جلسه داد
جلسه کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایای شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان با حضور مسئولان شهرستانی برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه ؛ جلسه کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایای شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان به ریاست مدیر شبکه دانوش دمیریان رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان و با حضور دیگر اعضای این کمیته در محل جلسات شبکه بهداشت برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر این گزارش در طول این جلسه پس از تبیین اهداف اصلی و عینی تمرین و قرائت سناریوی مانور، مسئولین هریک از واحد های ذکر شده در سناریو توضیحاتی در مورد اقدامات خود ارائه داده و به سئوالات پاسخ دادند.

,

سپس مهندس بهمقام، کارشناس واحد بحران و بلایا شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، نکاتی در خصوص اقدامات بعدی این کمیته را بیان نمود.

,

دانوش دمیریان در حاشیه این جلسه در خصوص جزئیات مصوبات جلسه برگزار شده، اظهار داشت: بازدید ایمنی از انبار و سوله بحران و نحوه انبارش کالا و مستحکم سازی فضاهای فیزیکی پرخطر از جمله مصوبات کمیته مدیریت خطر حوادث و بالای شبکه بهداشت و درمان بهارستان در طول این جلسه بود.

,

وی همچنین با اشاره به اهمیت تمرین انجام شده در جلسه، تصریح کرد: تمام افراد شرکت کننده در مانور می بایست این تمرین را جدی قلمداد نموده، آن را دقیقاً شبیه یک حادثه واقعی در سطح شهرستان بدانند.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به لزوم اجرای دقیق مصوبات این کمیته، افزود: همه اعضا می بایست تمام سعی خود را برای پاسخگویی مناسب به حادثه و انجام وظایف تعیین شده به کار گیرند.

,

گفتنی است؛ در این کمیته تمرین دور میزی در سناریوی طراحی شده توسط معاونت محترم بهداشتی دانشگاه انجام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه