اخبار داغ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ خبر داد؛

نجات جان مادر نوزادان دوقلو کوهرنگی بعد از ۱۰ ساعت پیاده روی + تصاویر

نجات جان مادر نوزادان دوقلو کوهرنگی بعد از ۱۰ ساعت پیاده روی + تصاویر
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ، از نجات جان مادر باردار در منطقه صعب العبور تلو از توابع منطقه موگویی 10 ساعت پیاده روی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: زایمان این مادر پس از شروع دردهای زایمانی، توسط مامای روستا انجام شد ولی با توجه به خونریزی شدید مادر، تیم سلامت مرکز خویه با حضور در تلو و سنجش علائم حیاتی و معاینه توسط پزشک، تصمیم به اعزام بیمار گرفته شد.

حشمت الله منصوری افزود: به علت صعب العبور بودن منطقه درخواست پرواز بالگرد داده شد ولی به دلیل عدم بستر مناسب برای فرود بالگرد به اجبار مادر با برانکار به مرکز بزنوید استان لرستان و از آنجا به بیمارستان الیگودرز اعزام شد.

منصوری بیان داشت: با توجه به صعب العبور بودن مسیر روستای تلو و عدم امکان تردد خودرو، انتقال مادر به مدت 4 ساعت از ساعت 2 بامداد بوسیله برانکارد تا رسیدن به آمبولانس مرکز خویه انجام و بیمار از آنجا با آمبولانس به شهرستان الیگودرز بیمارستان امام جعفر صادق(ع) اعزام شد که این رونده 10 ساعت مدت تولد نوزاد دوم را به تاخیر انداخت.

منصوری گفت: حال عمومی این مادر که در زایمان خود صاحب دو فرزند شد در حال حاضر مساعد گزارش شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ، از دکتر یوسفی، دکتر کریمی، ابوذر درخشان و خدایار عبداللهی ،جعفر فتحی و میرزا عباسی راننده بخش خصوصی که نقش موثری در موفقیت این عملیات طاقت فرسا داشتند، تقدیر کرد.

بیش از 4000 هزار نفر از اهالی دهستان موگویی با بارش اولین برف ارتباطشان با چلگرد مرکز کوهرنگ بمدت 6 ماه قطع می شود.





انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
, ,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه