اخبار داغ

شهردار شهرصالحیه:

شهرصالحیه با اجرای پروژه‌های بزرگ به شکوفایی رسیده است/ مردم از عملکرد شهرداری در دهه فجر رضایت دارند

شهرصالحیه با اجرای پروژه‌های بزرگ به شکوفایی رسیده است/ مردم از عملکرد شهرداری در دهه فجر رضایت دارند
شهردار شهرصالحیه گفت: شهرصالحیه با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ به رشد و شکوفایی رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قربانی شهردار شهرصالحیه در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به پروژه‌های عمرانی افتتاح شده در ایام الله دهه فجر، بیان داشت: طرح‌های ماندگار و پروژه‌های عظیمی که در طول این مدت انجام گردیده است، سبب خروج شهرصالحیه از بن بست گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهرصالحیه سبب ایجاد پیشرفت چشمگیری در رشد و شکوفایی شهر شده است، تشریح کرد: پروژه‌های متعدد دیگری در دست اقدام قرار دارد و همچنین پروژه‌های بزرگ عمرانی در ابعاد مختلف در سطح شهرصالحیه درحال اجرا می باشند.

,

قربانی همچنین به تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری صالحیه در راستای خدمت به شهروندان و پیشرفت شهر اشاره کرد و عنوان داشت: در طول مدتی که در شهرصالحیه می باشیمف سعی کردیم از تمام پتانسیل‌های شهر استفاده کرده و روند خوبی در به انجام رساندن این پروژه‌ها داشته باشیم.

,

وی در رابطه با تعداد بالا و بزرگی پروژه‌های عمرانی شهرصالحیه، تبیین کرد: گستردگی پروژه‌های عمرانی صالحیه در پروژه‌هایی که در ایام الله دهه فجر افتتاح شد، به خوبی دیده می شود و نشان از تلاش مجموعه مدیریت شهری دارد، چراکه این پروژه‌ها تنها بخشی از اقدامات و پروژه‌های شهرداری بود.

,

شهردار شهرصالحیه درپایان باتوجه به اینکه پروژه‌هایی که به تازگی در شهرصالحیه افتتاح شده‌اند، در حوزه‌های مختلفی می باشند، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در ابعاد وسیعی در سطح شهر انجام گردید و افتتاح و بهره‌برداری از آن‌ها سبب رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان شهرصالحیه شده است، چراکه اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر را در سطح شهر و مقابل خود می بینند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه