اخبار داغ

مسئول فناوری اطلاعات بهداشت و درمان دانشگاه شهید بهشی:

کلیه اطلاعات سلامت مربوط به خانوارها به صورت الکترونیک ثبت می‌شود

کلیه اطلاعات سلامت مربوط به خانوارها به صورت الکترونیک ثبت می‌شود
مسئول فناوری اطلاعات بهداشت و درمان دانشگاه شهید بهشی گفت: کلیه اطلاعات سلامت مربوط به خانوارها، نوع و شرح خدمات بهداشتی ارایه شده در واحدهای حوزه بهداشت به صورت الکترونیک ثبت می شود و درنتیجه دسترسی به اطلاعات سلامت خدمت گیرندگان و ارائه خدمات بهداشتی درمانی با سهولت و دقت بیشتری انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین ؛ جلسه‌ای خدمات ثبت شده در سامانه یکپارچه بعدازظهر امروز با حضور معاون فنی و معاون اجرایی معاون بهداشتی دانشگاهشهید بهشتی و مسئولین شبکه بهداشت در دفتر مدیریت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

مهندس موسوی ، مسئول فناوری اطلاعات بهداشت و درمان دانشگاه شهید بهشی در این جلسه اظهار داشت: راه اندازی سامانه سیب از اواسط سال ۹۴ کلیه اطلاعات سلامت مربوط به خانوارها، نوع و شرح خدمات بهداشتی ارایه شده در واحدهای حوزه بهداشت به صورت الکترونیک ثبت می شود و درنتیجه دسترسی به اطلاعات سلامت خدمت گیرندگان و ارائه خدمات بهداشتی درمانی با سهولت و دقت بیشتری انجام می شود.

,

وی گفت: این سامانه به سرعت در کلیه واحدهای بهداشتی تحت پوشش دانشگاه شامل کلیه مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه‌های سلامت و خانه های بهداشت استقرار یافته است و در حال افزایش می باشد

,

موسوی بیان کرد: خدمات ثبت شده توسط کاربران سامانه سیب حوزه معاونت امور بهداشتی دانشگاه را جزو دانشگاه‌های برتر کشور در راستای اجرای پرونده سلامت الکترونیک قرار داده است.

,

وی خاطرنشان کرد: این تعداد مراجعه کننده ها به واحدهای بهداشتی تحت پوشش معاونت امور بهداشتی ارائه شد که در سامانه یکپارچه بهداشت ثبت و به سرورهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ارسال شده است.  این خدمات شامل پزشک، دندانپزشک، کارشناس بهداشت روان، کارشناس تغذیه، مراقب سلامت و بهورز به خدمت گیرندگان در گروه‌های سنی مختلف ارائه شده است.

,

مسئول فناوری اطلاعات بهداشت و درمان دانشگاه شهید بهشی تاکید کرد: دسترسی آسان به سوابق مراجعین در کل کشور، انجام ثبت دقیق و سریع الکترونیک خدمات، تسریع برقراری نظام ارجاع، بررسی و برنامه ریزی برای مشکلات کلان مراجعین حوزه بهداشت کشور، نظارت آسان بر عملکرد همکاران در سطوح مختلف محیطی از جمله مزایای استقرار و راه اندازی سامانه سیب است.

,

وی تصریح کرد: باید انتظارات مراجعین پایگاههای سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت مورد مقایسه قرار گیرد تا رضایتمندی مراجعه کنندگان  لب شود و فعال نمودن جمعیت ثبت نام شده در سامانه سیب باید مورد توجه قرار گیرد..

,

موسوی در پایان از انتظارات دانشگاه در خصوص ارائه خدمات و ثبت خدمات در سامانه یکپارچه و نحوه پرداختی ها از جمله کارانه و اضافه کار براساس سامانه سیب خبر داد، گفت: کارشناسان راهکارهای خود را درجهت روند رو به رشد خدمات ثبتی در سامانه سیب ارائه دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه