اخبار داغ

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

مسئولی که بگوید «ما نمی‌توانیم»، اولین پشت پا را به امام می‌زند

مسئولی که بگوید «ما نمی‌توانیم»، اولین پشت پا را به امام می‌زند
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با به عاجز بودن ایران از تولید سیم خاردار در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با صرف فعل «می‌توانیم» موفق به ساخت موشک با برد ۲ هزار ۵۰۰ کیلومتری و تولید انبوه آن شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در گفت‌وگو با تهران نیوز، صحیفه و وصیت امام خمینی(ره) را به عنوان اتمام حجتی برای مسئولان دانست و اظهار داشت: امام در بین ما مظلوم است. ما امام را نشناختیم و رسالت و وظیفه‌مان را آن‌طور که باید، انجام ندادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی در ادامه با بیان اینکه مردم از تبعیض گله‌مندند، تشریح کرد: ما باید برویم و ببینیم که امام چه چیزی را در این مورد فرمودند؟ یکی دیگر از مشکلات مردم وجود روح اشرافی‌گری در مسئولان است. ما باید ببینیم حضرت امام در صحیفه‌شان چه مطالبی درباره اشرافیت فرموده‌اند.

,

ما باید امام را بشناسیم و آن را به مردم بشناسیم. این جمله را قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد و افزود: ما باید ترویج گفتمان امام را جدی بگیریم. نهادهای فرهنگی ما در این راستا چه کارهایی انحام داده‌اند؟ ترویج صحیح و به دور از برداشت‌ سلیقه‌ای گفتمان امام ضروری است.

,

لطفی در ارتباط با توقع نسل انقلابی از جوانان نسل سومی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «من به نسل سوم، خوشبین‌‎تر از نسل اول هستم». امروز شاید بعضی‌ها از آن چه که در جامعه اتفاق می‌افتد، گله‌مندند اما شرایط قبل از انقلاب با وضعیت کنونی اصلا قابل مقایسه نیست.

,

وی افزود: آن روز ما حتی یک تلویزیون در خانه نداشتیم و حتی برخی رادیو هم نداشتند و زمینه تاثیر فرهنگی بر روی جوانان وجود نداشت.

,

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: اما امروز دشمن به بمباران‌های فرهنگی یکپارچه روی آورده است. میزان شبیخون فرهنگی کنونی در هیچ مقطعی از تاریخ به اندازه زمان کنونی نبوده است. امروز جلسات اعتکاف، پیاده‌روی اربعین و سایر برنامه‌های فرهنگی حاصل زحمات و تبلیغات جوانان نسل سوم انقلاب است.

,

لطفی هم‌چنین بر لزوم شعاری‌نبودن حمایت از جوانان تاکید کرد و گفت: ما نباید جوانان را فقط در حد حرف قبول داشته باشیم. ما باید نیازهای جوانانمان را تشخیص دهیم و با آن صادقانه برخورد کنیم تا شهیدحججی‌ها به وجود آیند.

,

وی یادآور شد: یکی از نظریه‌پردازان آمریکایی می‌گوید که «بین جمهوری اسلامی و آمریکا، انقلاب اسلامی نشسته است». آمریکا از جمهوری اسلامی متکی بر انقلاب اسلامی احساس خطر می‌کند.

,

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پایان خطاب به مسئولانی که قصد ترویج ناامیدی در جامعه را دارند، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس از تامین سیم خاردار عاجز بودیم اما با صرف فعل «می‌توانیم» موفق به ساخت موشک با برد ۲ هزار ۵۰۰ کیلومتری و تولید انبوه آن شدیم. هر مسئولی که بگوید «ما نمی‌توانیم»، اولین پشت پا را به امام زده است. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه