اخبار داغ

درپی انتقاد از واگذاری کارخانه ماشین‌سازی به افراد فاقد اهلیت؛

سازمان خصوصی‌سازی کشور از آناج شکایت کرد + جزئیات

سازمان خصوصی‌سازی کشور از آناج شکایت کرد + جزئیات
نشر صحبت‌های رئیس دادگستری استان و نمایندگان تبریز مبنی بر عدم اهلیت خریدار کارخانه ماشین‌سازی و تحلیل‌هایی که بر مبنای آن صورت گرفت، آناج را در مظان اتهام قرار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، درپی درج مطلبی در تاریخ هشتم تیرماه سال جاری در سایت آناج و انتقاد از اصرار پوری‌حسینی به واگذاری کارخانه ماشین‌سازی تبریز به افراد فاقد صلاحیت، سازمان خصوصی‌سازی به اتهام نشر اکاذیب! از این پایگاه خبری شکایت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

پایگاه اطلاع‌رسانی آناج پیش‌تر در راستای دفاع از حقوق عامه‌ی مردم و جلوگیری از تکرار پیامدهای ناخوشایند واگذاری کارخانجات به اشخاص فاقد اهلیت، با استناد به مواضع 6 نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب و سخنان رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی مبنی بر عدم تشخیص صلاحیت خریدار ماشین‌سازی تبریز توسط دادستانی، اقدام به درج مطلبی با عنوان «زور نمایندگان دو قوه به پوری‌حسینی نرسید/ اصرار شائبه‌برانگیز رئیس ستاد انتخابات روحانی به واگذاری ماشین‌سازی» نموده بود.

, «زور نمایندگان دو قوه به پوری‌حسینی نرسید/ اصرار شائبه‌برانگیز رئیس ستاد انتخابات روحانی به واگذاری ماشین‌سازی»,

, ,

از سویی دیگر مفاد مصاحبه‌ی شریعت‌زاده، خریدار کارخانه ماشین‌سازی تبریز با سایت محلی آسانیوز در تاریخ 23 خرداد ماه سال جاری نشان می‌دهد، پوری‌حسینی در جلسه انتخاباتی پیشنهاد واگذاری کارخانه ماشین‌سازی را مطرح کرده و در آن جلسه مقرر شده تا ظرف مدت 8 ماه! خریدار مبلغ 700 میلیارد تومان به سازمان خصوصی‌سازی پرداخت نماید.

,

, ,

پایگاه اطلاع‌رسانی آناج آن زمان در بخشی از مطلب فوق آورده بود: «آنچه که مسلم است اگر فردا اتفاقی رخ دهد و کارخانه از ریل اصلی خارج شود، رئیس سازمان خصوصی‌سازی مسئول تمام پیامدها خواهد بود و همانطور که امروز دفاع می‌کند، آن روز هم باید از خود دفاع نماید.»

,

و حال در گفت‌وگویی که محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اذرشهر و اسکو با آناج داشت مشخص شده شریعت‌زاده توانِ پرداخت مبالغ را نداشته و از خرید کارخانه منصرف شده است تا رئیس‌ سازمان‌ خصوصی‌سازی درپی مشتری دیگری باشد!

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه