اخبار داغ

خدمت به مردم، وظیفه شهرداری است/آغاز آماده‌سازی شهر برای عید نوروز

خدمت به مردم، وظیفه شهرداری است/آغاز  آماده‌سازی شهر برای عید نوروز
سرپرست شهرداری فاروج خدمت به مردم را وظیفه ذاتی شهرداری دانسته و از شروع عملیات زیباسازی شهر برای عید خبر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فاروج من؛ علی‌اصغر گل محمدیان،سرپرست شهرداری فاروج در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شهرداری وظیفه‌اش خدمت به مردم است و ما نیز در این نهاد نهایت تلاش خود راداریم تا این امر تحقق یابد. در روزهای گذشته اقدامات و مناسب‌سازی‌هایی در شهر صورت گرفته است و با بهتر شدن آب‌وهوا بهسازی معابر ادامه خواهد یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فاروج من,

گل محمدیان به آغاز فرایند عمرانی و زیباسازی شهر برای عید نوروز اشاره‌کرده و افزود: برای زیباسازی شهر المان‌های مختلفی تدارک دیده‌شده و برنامه‌های مختلفی در نظر داریم که با نزدیک شدن به اواخر اسفند یک‌به‌یک اجرا می‌شود.

,

وی افزود: تاکنون 10 گروه مختلف از سراسر خراسان بزرگ ایده‌ها و طرح‌های خود را به شهرداری ارائه کرده‌اند که پس از بررسی توسط اعضای شورای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری و با توجه به بودجه‌ی شهرداری تاکنون سه طرح تائید شده و این المان‌ها قبل از عید نوروز در نقاط مختلف شهر نصب می‌شوند.

,

سرپرست شهرداری فاروج بر لزوم توجه به ظرفیت‌های داخل شهرستان تأکید کرده و ادامه داد: برای این المان‌های نوروزی، پیشنهاد هنرمندان تیتکانلو و فاروجی تائید شده و تلاش کردیم تا نیازهای خود را با توجه به ظرفیت‌های داخل شهرستان برطرف سازیم.

,

گل محمدیان در ادامه اظهار داشت: برای رفاه حال مسافرین عبوری، سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌های پارک وحدت بهسازی شده و محیط داخل پارک نیز بازسازی می‌شود، همچنین تعداد 4 سوئیت با امکانات کامل ساخته‌شده که در مراحل پایانی کار است و برای عید نوروز در دسترس مسافران قرار خواهد گرفت.

,

وی با اشاره به آغاز روند اجرایی تونل سبز در دو ورودی شهر گفت: هدف ما فراهم آوردن حداکثر امکانات با توجه به ظرفیت و بودجه شهرستان است تا بتوانیم به‌جای یک شهر عبوری، شهری مقصدی برای گردشگران باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه