اخبار داغ

جزئیاتی از دستگیری عضو گروهک ضد انقلاب در پارس آباد/ خرابکاری در پوشش طب سنتی

جزئیاتی از دستگیری عضو گروهک ضد انقلاب در پارس آباد/ خرابکاری در پوشش طب سنتی
مرکز سایبری سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان پارس آباد موفق شدند یکی از عناصر مرتبط با گروهک ضدانقلاب را در پارس آباد شناسایی و دستگیر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، براساس اعلام یک منبع آگاه، فردی با هویت (ت .ن) در پوشش طب سنتی که در فضای حقیقی و مجازی اقدام به تهیه و انتشار محتویات مجرمانه علیه امنیت ملی و تشویش اذهان عمومی و تحریک به اقدامات خرابکارانه و دستورالعمل های آن در شهرستان پارس آباد کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

این منبع ادامه داد: این عملیات با رصد اطلاعاتی و دستور قاطع دادستان پارس آباد و تعامل و همکاری سازنده پلیس اطلاعات و امنیت ناجا شهرستان و توسط مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل انجام شد.

,

بنابر اعلام مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل، عاملین مرتبط با یکی از گروهک های ضدانقلاب و مرتبط با خارج از کشور در آستانه 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان پارس آباد دستگیر شده اند.

,

متهمین، مدیریت سوپر گروه های متعدد تلگرامی و پیج اینستاگرامی را بر عهده داشتند و محتوای مجرمانه را از این طریق تبادل می نمودند. تمامی سوپر گروه ها و کانال های تحت مدیریت متهمان پرونده مذکور در حال حاضر تحت کنترل کامل کارشناسان سایبری این سازمان بوده و دیگر مرتبطین نیز تحت شناسایی قرار گرفته اند.

,

داده کاوی محتویات سایبری متهمین نشان از فعالیت گسترده ضد امنیتی مشارالهما دارد.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه