اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، دارای رتبه جامع در بین دانشگاه‌های آزاد/فعالیت ۲۶۰۰ واحد آموزش عالی در کشور

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، دارای رتبه جامع در بین دانشگاه‌های آزاد/فعالیت ۲۶۰۰ واحد آموزش عالی در کشور
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: از سال ۸۳ تا سال ۹۱ این واحد آموزشی شاهد رشد دانشجو تا ۱۴ هزار نفر بود و توانست با تامین امکانات لازم آموزشی برای تحصیلات تکمیلی، دارای رتبه جامع و واحد علوم تحقیقات شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نارخبر، رضا حیدری نوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در نشست خبری به مناسبت سی‌امین سالگرد تاسیس این واحد آموزشی با اشاره به تعدد بیش از اندازه دانشگاه در کشور گفت: در ایران بیش از کشور چین دانشگاه داریم، این تعدد دانشگاه موجب گسترش عرصه آموزش شده ولی بسیاری از آنها مطابق با استانداردهای سخت افزاری و نرم افزاری نیست و معدل های بالا در آنها نشانه مهارت علمی دانشجو نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر, نارخبر,

وی افزود: جوانان باید در مکانی تحصیل کنند که امکانات لازم آموزشی را دارا باشد و گواهی پایان دوره تحصیلات این مراکز برای استخدام در نهادهای دیگر دولتی دارای ارزش علمی باشد.

,

حیدری بیان کرد: در ایران ۲۶۰۰ دانشگاه داریم که طبق مصوبه اخیر وزارت علوم، فعالیت دانشگاه های علمی کاربردی وابسته به دستگاه های اجرایی ممنوع شد تا شاهد افزایش کیفیت آموزش شویم.

,

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد آماده خدمات دهی به سایر دانشگاه های دارای مجوزِ فعالیت برای افزایش توان آموزشی آنها بوده چراکه معتقدیم آینده سازان کشور باید از بهترین امکانات آموزشی بهره‌مند شوند.

,

دانشگاه آزاد واحد ساوه

, دانشگاه آزاد واحد ساوه,

پایان روند کاهش دانشجو در دانشگاه آزاد واحد ساوه

, پایان روند کاهش دانشجو در دانشگاه آزاد واحد ساوه, پایان روند کاهش دانشجو در دانشگاه آزاد واحد ساوه,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه اظهار کرد: از سال ۸۳ تا سال ۹۱ این واحد آموزشی شاهد رشد دانشجو تا ۱۴ هزار نفر بود و توانست با تامین امکانات لازم آموزشی برای تحصیلات تکمیلی، دارای رتبه جامع و واحد علوم تحقیقات شود.

,

وی افزود: در چهار سال اخیر شاهد کاهش دانشجو تا میزان ۸ هزار دانشجو در ۱۳۶ رشته تحصیلی این واحد آموزشی بودیم ولی با ۱۹۱ عضو هیئت علمی تمام وقت تلاش کردیم و به این روند کاهشی پایان دادیم.

,

چابک سازی و افزایش رشته های دکتری، سیاست دانشگاه آزاد ساوه برای پیشرفت

, چابک سازی و افزایش رشته های دکتری، سیاست دانشگاه آزاد ساوه برای پیشرفت, چابک سازی و افزایش رشته های دکتری، سیاست دانشگاه آزاد ساوه برای پیشرفت,

حیدری چابک سازی در انجام امور را سیاست واحد ساوه برای پیشرفت و افزایش کیفیت خدمات عنوان کرد و گفت: برای کاهش هزینه ها و تامین امکانات رفاهی بیشتر برای دانشجویان، از طریق بهینه سازی استفاده از ساختمان ها، تجهیزات و انرژی تلاش کردیم.

,

وی افزود: یکی دیگر از سیاست ها برای رونق واحد ساوه، توسعه تحصیلات تکمیلی است که هم اکنون در ۱۰ رشته دکتری دانشجو داریم.

,

این مسئول علمی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم از نیروی جوان نیز بهره مند شویم با اساتید نیمه وقت که در مکان های دیگر هم مشغول بودند قطع همکاری کردیم تا از اساتید جوان تمام وقت بتوانیم بهره بگیریم.

,

وی پژوهش را زمینه ساز رشد دانست و از آمادگی دانشگاه آزاد واحد ساوه برای همکاری تحقیقاتی خبر داد و گفت: ۱۱ گروه فناور محور دانشجویی با حضور اساتید در این واحد آموزشی فعال هستند که یک گروه دانش بنیان و ۱۰ گروه دیگر هم از امکانات دانشگاه برای تولید و تجاری سازی استفاده می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه