اخبار داغ

فرزند شهید مدافع حرم:

پدرم همیشه ما را به پیروی از مقام معظم رهبری توصیه می‌کرد

پدرم همیشه ما را به پیروی از مقام معظم رهبری توصیه می‌کرد
فرزند شهید صالحی گفت: پدرم همیشه ما را به پیروی از مقام معظم رهبری توصیه می‌کرد و از ما می‌خواست که بیانات ایشان را گوش کنیم و به آن عمل بکنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امین صالحی فرزند شهید مدافع حرم صالح صالحی در گفتگو با رهیاب، مهمترین وصیت پدر شهیدش را پیروی از رهبری و ولایت دانست و اظهار کرد: محبت پدرم به اهل بیت(ع) و عشق به شهادت از مهمترین ویژگی‌هایش بود. شهید صالحی خیلی با تعصب و با شجاعت بود و از اسلام و رهبری دفاع می‌کرد و از کسی هراسی نداشت. پدرم عاشق شهادت بود و بعد از سال‌ها خدمت به آرزویش رسید.

وی افزود: از دیگر وصایای شهید به ما و خانواده این بود که همیشه اطرافیان خود را امر به معروف و نهی از منکر بکنیم و خود نیز به واجبات عمل کرده و محرمات را ترک کنیم.

صالحی گفت: محبت پدرم به اهل بیت(ع) و عشق به شهادت از مهمترین ویژگی‌هایش بود. شهید صالحی خیلی با تعصب و با شجاعت بود و از اسلام و رهبری دفاع می‌کرد و از کسی هراسی نداشت. پدرم عاشق شهادت بود و بعد از سال‌ها خدمت به آرزویش رسید.

این فرزند شهید هدف پدرش از رفتن به سوریه را دفاع از حرم حضرت زینب(س) بیان کرد و افزود: پدرم رفت تا از حریم اهل بیت(ع) دفاع کند. اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز ما باید در کوچه پس کوچه‌های شهرمان با داعش می‌جنگیدیم.

صالحی گفت: پدرم برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س)  دوبار به سوریه اعزام شد. بار دوم که به سوریه رفت مدتی در این کشور حضور داشت و سرانجام در روز دوشنبه 19 بهمن ماه 1394 در نبرد با تکفیری های مزدور به شهادت رسید.

وی در پایان اظهار کرد: اگر می خواهید شرمنده شهدا نشوید راه شهدا را ادامه بدهید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه