اخبار داغ

اعزام پنجمین گروه خدمات پزشکی و دامپزشکی رایگان به مناطق محروم بردسکن

اعزام پنجمین گروه خدمات پزشکی و دامپزشکی رایگان به مناطق محروم بردسکن
پنجمین گروه خدمات مشترک پزشکی و دامپزشکی به مناطق محروم و عشایری بردسکن اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح بردسکن، ظهر امروز پنجمین گروه مشترک خدمات پزشکی و دامپزشکی با همکاری بسیج سازندگی، شبکه بهداشت و درمان، بسیج جامعه پزشکی و شبکه دامپزشکی بردسکن به مناطق عشایری و محروم بخش انابد اعزام و خدمات پزشکی و دامپزشکی به صورت کاملا رایگان به این مناطق ارائه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح بردسکن,

 

,

                

, , ,

محمدجواد محمدی، مدیر بسیج سازندگی بردسکن در حاشیه خدمات رسانی این گروه به خبرنگار ما گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون این پنجمین گروهی است که برای خدمات رسانی به مناطق کمتر برخوردار بردسکن اعزام میشوند.

,

 

,

وی گفت: خدمات ارائه شده در بحث پزشکی انجام تمامی مراحل ویزیت از جمله تست و کنترل فشار خون بررسی و کنترل بیماریهای واگیر و غیر واگیر و دراختیار گذاشتن داروی رایگان و در بحث دامپزشکی دام های سبک و سنگین این مناطق از نظر بیماریهای قارچی و انگلی و بیماریهای مشترک بین انسان و دام معاینه و در صورت لزوم درمان میشوند.

,

 

,

مسئول بسیج سازندگی بردسکن اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 300 نفر از مردم مناطق محروم بردسکن توسط این گروه ویزیت و درمان شده اند.

,

 

,

وی افزود: دام های مورد معاینه و درمان شده توسط تیم دامپزشکی نیز 500 راس بوده است.

,

 

,

در ادامه این طرح عوامل بسیج سازندگی با حضور در مدارس و جمع دانش آموزان البسه و بسته های فرهنگی که توسط خیرین تهیه شده بود را بین آنان توزیع کردند.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه