اخبار داغ

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی:

ساخت بیمارستان تامین اجتماعی درگز تا 18 ماه دیگر به اتمام می‌رسد

ساخت بیمارستان تامین اجتماعی درگز تا 18 ماه دیگر به اتمام می‌رسد
نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: دو ماه است که پروژه ساخت بیمارستان تامین اجتماعی درگز آغاز به کار کرده و پیمانکار این پروژه وعده اتمام 18 ماهه آن را داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر، عبدالله حاتمیان عصر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، ضمن بیان توضیحاتی در مورد عملیات اجرایی تونل الله اکبر، تصریح کرد: متاسفانه شایعاتی مبتنی بر تعطیلی کارگاه این تونل مطرح شده بود که هیچ یک از آنها واقعیت نداشته و مهندسان این پروژه با قدرت نشات گرفته از ایمان در حال انجام کار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر,

 

,

وی افزود: عملیات حفاری در طول 900 متر از مسیر تونل انجام شده و طبق توافقات صورت گرفته با فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء، کارگاه تونل تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد و تا زمان تزریق بودجه، قرارگاه از اعتبارات خود در جهت ادامه کار استفاده خواهد کرد.

,

 

,

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: در خصوص مسیر دسترسی به این تونل اقدامات خوبی صورت گرفته که به موجب آن اعتبار آسفالت سه کیلومتر از جاده منتهی به تونل الله اکبر جذب شده و در حال پیگیری امورات اداری آن هستیم.

,

 

,

حاتمیان به موضوع حق نوار مرزی درگز اشاره کرد و گفت: تمام مراحل اداری برای اجرایی کردن این مساله انجام شده و هیچ مشکلی در تهران وجود ندارد و با اعمال حق نوار مرزی بیش از 300 هزار تومان به حقوق کارکنان بخش های مرزی افزوده خواهد شد.

,

 

,

وی ابراز کرد: یکی از مسائل حائز اهمیت در شهرستان گازرسانی به منطقه میان کوه و درونگر است، پیگیری هایی هم در این زمینه صورت گرفته و انشاءلله به زودی شاهد گازرسانی منطقه میان کوه از سمت قوچان خواهیم بود.

,

 

,

نماینده درگز ضمن اشاره به اقدامات موثر شبکه بهداشت و انجام فعالیتهایی از قبیل راه اندازی دو مرکز فوریتهای پزشکی و طبقه دوم بیمارستان درگز، تاکید کرد: با تلاش های انجام شده تعداد پزشکان شهرستان از هفت نفر به 17 نفر افزایش پیدا کرده که 14 نفر از این تعداد، پزشک متخصص هستند؛ اما با این وجود تعداد پزشکان درگز کافی نبوده و با وزارت بهداشت در حال رایزنی هستیم تا جذب پزشک بیشتری صورت گیرد.

,

 

,

حاتمیان عنوان کرد:  دو ماه است که پروژه ساخت بیمارستان تامین اجتماعی درگز آغاز به کار کرده و پیمانکار این پروژه وعده اتمام 18 ماهه آن را داده است که در صورت راه اندازی این بیمارستان، 18 هزار نفر از همشهریان درگزی از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

,

 

,

وی بیان کرد: با توجه به تخصیص اعتبار 40 میلیاردی بنیاد برکت برای شهرستان درگز، می طلبد با ارئه طرح های مهم و اساسی این بودجه را جذب کرده و با هزینه کردن آن در مشاغل پر بازده و مفید، برای جوانان شهرستان ایجاد اشتغال کنیم.

,

 

,

نماینده درگز در پایان خاطر نشان کرد: خبرنگاران وظیفه دارند اقدامات انجام شده مسئولان را به صورت کاملا شفاف به عرض مردم رسانده و مشکلات مردم را با مسئولان در میان بگذارند، بنابراین برای اطمینان بیشتر از اجرایی بودن پروژه تونل الله اکبر، از خبرنگاران دعوت به عمل می آید تا پس از سیر مراحل قانونی، از نزدیک شاهد عملیات اجرایی آن بوده و گزارش آن را به عرض مردم برسانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه