اخبار داغ

بافق میزبان لاله‎ها؛

برنامه‌های تشییع و تدفین شهدای گمنام در بافق تشریح شد

برنامه‌های تشییع و تدفین شهدای گمنام در بافق تشریح شد
رئیس هیئت رزمندگان اسلام در بافق برنامه‌های مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در این شهرستان را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بافق خبر؛ جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مراسم تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در بافق با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بافق خبر؛,

در این جلسه فرماندار بافق به بیان مقام والای شهدای گمنام پرداخت و گفت: شهدا سرمایه‌های بزرگ کشورمان هستند و باید قدردان آن‌ها و خانواده‌هایشان باشیم و باید در مراسم تشییع شهدای گمنام سنگ تمام بگذاریم.

,

در ادامه رئیس هیئت رزمندگان اسلام در شهرستان بافق ضمن تشکر از فرماندار به خاطر مساعدت در همه زمینه‌ها خصوصاً زمینه فرهنگی هیئت رزمندگان و شهدای گمنام گفت: خدا را شاکرم به خاطر پیگیری‌های مسئولین شهرستان در طی سفر سردار باقر زاده دو مکان برای شهدای گمنام در نظر گرفته شد. با توجه به اینکه بسیاری از شهرها هنوز منتظر هستند که میزبان شهدا باشند و تاکنون موفق نشدند ولی خوشبختانه با پیگیری‌های هیئت‌امنای مهدیه مبارکه و درخواست‌های مکرر بعد از حدود 12 سال بالاخره با سفر سردار باقر زاده این موضوع تحقق پیدا کرد.

,

علی‌اکبر قانعی افزود: شهرستان بافق در روز یکشنبه میزبان دو شهید گمنام  و مراسم تشییع ساعت 3 بعدازظهر از میدان غدیر و در امامزاده عبدالله (ع) مراسم شبی با شهدا برگزار خواهد شد.  بعد از مراسم به مبارکه منتقل  و مراسم تشییع از مسجد صاحب‌الزمان مبارکه به سمت پارک نطقی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه