اخبار داغ

قناد باشی:

دولت دست هایی که سبب افزایش نرخ دلار می شود را قطع کند/ روحانی به وعده خود برای کاهش دلار عمل کند

دولت دست هایی که سبب افزایش نرخ دلار می شود را قطع کند/ روحانی به وعده خود برای کاهش دلار عمل کند
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ارزش پول ملی باید حفظ شود،گفت: مردم خواستار این هستند که دولت بنابر وعده های خود ارزش پول ملی را حفظ کند تا بر بازار و تولید اثر منفی نگذارد، تولید کننده نباید به دلیل گرانی دلار ضرر کند، دولت دست هایی که سبب گرانی دلار هستند را قطع کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قناد باشی در گفت وگو با خبرنگار انقلاب نیوز با اشاره به افزایش قیمت دلار و گرانی و لزوم توجه دولت برای رفع مشکلات اقتصادی اظهار داشت: مردم با سختی زیادی روبرو هستند و پول بسیار کمی دست آنها است و باید با آن برای عید خرید کنند ولی با توجه به گرانی توانایی کمی دارند.

وی افزود: دولت باید اقدامات اساسی انجام دهد تا به مردم فشاری نیاید و ضربه ای نخورند،دولت اعلام کرده است که قیمت هیچ کالایی نباید افزایش پیدا کند که اقدام بسیار خوبی است.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: راه اندازی بازار بهاره برای خرید کالای عید اقدام بسیار خوبی است و دولت بایدعیدی کارمندان و کارگران را سر موعد مقرر بدهد تا مردم برای خرید دچار مشکلات نشوند.
 
قناد باشی با اشاره به آثار منفی و جو روانی قیمت دلار در جامعه بیان داشت: گرانی همراه خود گرانی می آورد و مغازه دار هنگامی که متوجه افزایش دلار می شود محصولات خود را گران می کند و با اعلام اینکه گرانی آمده قیمت ها افزایش پیدا می کند.

وی ابراز داشت: دولت باید به وعده های خود عمل کرده و برای کاهش نرخ دلار اقدامات اساسی انجام دهد، برخی مقامات دولتی دلار دستشان است و منتظر هستند که گران شود آن را به قیمت بیشتری بفروشند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به وعده های روحانی افزود: روحانی در مصاحبه خود تاکید کرد که نرخ دلار پایین می آید و بانک مرکزی  هم این وعده را داد اما در عمل نه تنها اقدامی نشد بلکه افزایش پیدا کرد.

قناد باشی با بیان اینکه ارزش پول ملی باید حفظ شود،بیان داشت: مردم خواستار این هستند که دولت بنابر وعده های خود ارزش پول ملی را حفظ کند تا بر بازار و تولید اثر منفی نگذارد، تولید کننده نباید به دلیل گرانی دلار ضرر کند، دولت دست هایی که سبب گرانی دلار هستند را قطع کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه