اخبار داغ

نمایشگاه بهاره به نام شهروندان، به کام شهرداری و صنعت و معدن/ وقتی دانش آموزان زباله های نمایشگاه را جمع آوری می کنند

نمایشگاه بهاره به نام شهروندان، به کام شهرداری و صنعت و معدن/ وقتی دانش آموزان زباله های نمایشگاه را جمع آوری می کنند
نمایشگاه بهاره در پارسیان در حالی به کار خود پایان داد که زباله های به جای مانده از این معضل زیست محیطی را دانش آموزان یک مدرسه جمع آوری کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛ در حالی که نمایشگاه بهاره در شهرستان پارسیان هر ساله با انتقادات و حواشی همراه است، امسال نیز با اعتراض برخی کاسبان و فروشندگان در شهر مواجه شد که متأسفانه اعتراضات آنها راه به جایی نبرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر,

این نمایشگاه در میانه راه نیز، با چاقوکشی چند فروشنده، و زخمی شدن یک نفر، به کار خود ادامه داد، اما بازهم مسئولین نتوانستند در مقابل این نمایشگاه پرحاشیه قد علم کنند و باز هم ناکام این بازی بودند.

,

در پایان کار نمایشگاه و بعد از گذشت چند روز، زباله ها و پلاستیک های به جا مانده از این نمایشگاه در طبیعت رها شده و ادارات صنعت و معدن و شهرداری که بیشترین سود از این نمایشگاه به دست آورده بودند، نیز بدون توجه به زباله ها و وضعیت بد بهداشتی، خود را کنار کشیدند.

,

اما از نکات قابل تأمل و جالب، ورود دانش آموزان دختر به مکان نمایشگاه و اقدام آنها جهت جمع آوری زباله ها، همگان را به تعجب واداشت که اعتراض برخی والدین نیز به همراه داشت.

,

این دانش آموزان دست به کاری پسندیده زدند، در صورتی که مسئولینی که پول خوبی در قبال نمایشگاه عائد آنها شده بود، نتوانسته بودند در برابر این زباله ها اقدام مؤثر انجام دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه