اخبار داغ

فرماندار شهرستان دلگان:

ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های منطقه است

ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های منطقه است
فرماندار دلگان در نشست ستاد برنامه ریزی برنامه های نوروزی این شهرستان گفت: ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان دلگان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، اولین نشست ستاد برنامه ریزی برنامه های نوروزی باحضور اعضای این ستاد در شهرستان دلگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پر,

هوشنگ بامری در این نشست با تاکید بر ایجاد فضای مناسب برای اسکان مسافرین نوروزی و همچنین فرصت مناسب نسبت به معرفی و ظرفیت های شهرستان دلگان، گفت: ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های دلگان هم در صنایع دستی ،محصولات کشاورزی و هم جاذبه های گردشگری برای مسافرین و گردشگران است.

,

فرماندار شهرستان دلگان تصریح کرد: این منطقه با داشتن داشتن ظرفیت های جاذبه های گردشگری از جمله حمام های بکر و طبیعی هودیان و کنتی و همچنین وجود تپه های شنی و آبشار طبیعی اسفند می تواند یکی از ظرفیت های اصلی برای جذب گردشگر در استان باشد.

,

رئیس برنامه ریزی کمیته های برنامه ریزی ایام نوروز دلگان مهمان نوازی اقوام سیستان و بلوچستان را یکی از ویژگی های بارز و خوب مردمان این استان بیان کرد و افزود: میهمانان نوروزی نگران نبود جایگاهی برای محل اسکان در شهرستان دلگان نباشند زیرا ظرفیت بوم گردی و خانه گردی در دلگان تاکنون توانسته است کمک مناسبی برای اسکان مسافران در ایام نوروز داشته باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم کمیته های برنامه ریزی سفرهای نوروزی در دلگان بتوانند نهایت تلاش خود را برای ایجاد رضایت مسافرین نوروزی در دلگان داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه