اخبار داغ

در آستانه برگزاری اعتکاف؛

۳ مسجد در زابل میزبان معتکفان خواهد بود/ اعتکاف ۵۶۰ نفر در این شهرستان

۳ مسجد در زابل میزبان معتکفان خواهد بود/ اعتکاف ۵۶۰ نفر در این شهرستان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: با توجه به نزدیکی ایام اعتکاف سه مسجد در شهرستان زابل برای میزبانی معتکفان در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محسن عارفی با بیان اهمیت اعتکاف از منظر آیات و روایات در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: اعتکاف رویش معنوی در جامعه ایجاد می کند و حضور پر تعداد جوانان در این مراسم معنوی تکلیف را در برگزاری هرچه باشکوه تر سنگین تر می کند.

وی افزود: برای برگزاری مراسم اعتکاف در روزهای ۱۱، ۱۲و ۱۳ فروردین ماه سال آینده مساجد مهیا جهت میزبانی می‌شوند که در این راستا مسجد مرحوم شریفی برای ۱۵۰ نفر ویژه برادران و مساجد امام جواد(ع) و مهدیه برای ۴۱۰ نفر ویژه خواهران درنظر گرفته شود.

حجت الاسلام عارفی بیان کرد: هر سال حضور بانوان در مراسم اعتکاف بسیار چشمگیر است بنابراین با توجه به اینکه آنان به درجه رفیع مادری در آینده خواهند رسید و نسل آینده در دامن آن ها پرورش خواهد یافت نویدبخش روزهای درخشان برای جامعه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل اظهار کرد: تمامی مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی و از تاریخ هفتم فروردین سال آینده به مدت سه روز انجام می پذیرد و مبلغی نیز به عنوان حق المشارکت ازمعتکفین اخذ خواهد شد.

وی تصریح کرد: اعتکاف نقش به سزایی در ایجاد معنویت و نزدیکی با پروردگار هستی بخش دارد به طوری که افرادی که معتکف می شوند با روحیه معنوی و بانشاط در جامعه حضور خواهند یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه