اخبار داغ

فرماده سپاه شهرستان مُهر:

بسیج و سپاه در هر عرصه و جایگاهی که انقلاب نیاز داشته باشد ورود خواهد کرد

بسیج و سپاه در هر عرصه و جایگاهی که انقلاب نیاز داشته باشد ورود خواهد کرد
فرمانده سپاه شهرستان مُهر گفت: دشمنان از فضای مجازی، ماهواره و رسانه هایی که در اختیار دارند استفاده می کنند تا بتوانند جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی و نظام ما را بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر مُهـر، به همت قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء 200 بسته حمایتی، فرهنگی و ورزشی به دانش آموزان مُهـری در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر که با حضور سعید خادمی مدیر پروژه خاتم انبیا در مُهر، حجت‌الاسلام مجید امینی نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم انبیاء، محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان، علوی رئیس کمیته امداد و موسوی پور معاون اداره بهزیستی و جمعی از مدیران، مردم و دانش آموزان حضور داشتند اهداء شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصر مُهـر,

محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مُهر بیان داشت: امروز عرصه‌های مختلفی در شهرستان برای فعالیت محیا است و می‌توان به عرصه‌های فرهنگی، سازندگی با همکاری سپاه شهرستان و قرارگاه خاتم انبیاء می‌توانیم گاه‌های بلندی برداریم.

,

, ,

وی در ادامه به موضوع به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مؤلفه‌های اصلی و مثلثی که نه‌تنها در انقلاب اسلامی بلکه در طول اسلام هر زمان که اسلام به پیروزی رسیده است به خاطر سه مؤلفه اصلی بوده است که می‌بایست بزرگان و اقشار جامعه اسلامی ما این مؤلفه‌ها را بشناسند و به آن‌ها توجه کنند.

,

فرمانده سپاه شهرستان مهر تصریح کرد: اولین مؤلفه که در پیروزی اسلام تأثیرگذار بود مؤلفه ولایت‌فقیه و رهبری بود که با تدابیر حضرت امام خمینی (ره) چنین انقلاب بزرگی به وقوع پیوست.

,

رضایی اظهار داشت: دومین مؤلفه اعتقادات بود، اعتقادات ملت ایران، اعتقاداتی که برگرفته از دو بال نهضت حسینی و نهضت مهدوی بود و مردم با آگاهی از قیام عاشورا این مسیر را انتخاب کردند.

,

این مسئول تصریح کرد: با بصیرت تمام نصبت به قیام عاشورا و بااطلاع کامل از نهضت مهدوی و درواقع با عمل خود علیه رژیم ستم‌شاهی قیام کردند و نشان دادند که می‌خواهند حکومتی داشته باشند و تشکیل دهند که زمینه‌ساز ظهور یگانه منجی عالم بشریت باشند.

,

این مسئول خاطرنشان ساخت: سومین مؤلفه در به وجود آمدن انقلاب اسلامی حضور مردم بود و نه‌تنها در پیروزی انقلاب اسلامی بلکه در طول تاریخ اسلام و انقلاب حضور مردم درصحنه و حمایت از ولایت و امامت انتخاب کردند و در آنجا بود که کمر دشمن شکسته شد و دشمن شکست خورد.

,

وی یادآور شد: مثلثی که در طول اسلام و انقلاب باعث پیروزی‌های اسلام شده را باید خوب بشناسیم و خوب به آن‌ها توجه کنیم.

,

امروز دشمن مثلثی در برابر این مثلث و مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ترسیم کرده است اما برای اینکه بتوانیم به این مثلث قوی که باعث اقتدار و عزت ما شده است بیشتر توجه و دقت کنیم باید مثلث دشمن را بشناسیم.

,

محمد رسول رضایی ادامه داد: مثلث دشمن در برابر نظام جمهوری اسلامی و در برابر اسلام ناب و انقلاب اسلامی، مثلثی است که مقام معظم رهبری با آن‌ها اشاره‌کرده است که نقشه، پول و پادویی است.

,

این عضو شورای تأمین شهرستان مهر در ادامه گفت: نقشه‌ها از طرف استکبار و صهیونیست و آمریکا طراحی می‌شود و در دهه اول انقلاب هجمه نظامی علیه ما بود و استراتژیک و راهبردی که دشمن برای زدن مؤلفه‌های جمهوری اسلامی به کار می‌برد هجمه نظامی است که همه مردم در هشت سال دفاع مقدس و در مقابل این هجمه شوم دشمن ایستادگی کردند و نگذاشتند دشمن به اهداف شوم خود برسد.

,

, ,

وی ادامه داد: در دهه دوم انقلاب دشمن راهبرد و نقشه دیگری برای نظام و انقلاب ترسیم کرد که بارها مقام معظم رهبری فرمودند تهاجم فرهنگی دشمن علیه نظام آغاز کرده است و تا امروز این تهاجم ادامه دارد.

,

این مسئول تصریح کرد: دهه سوم انقلاب دشمن هجمه اقتصادی را آغاز کرد و در عرصه‌های سازندگی و اقتصادی دشمن قصد نفوذ داشت و بیشترین راهبردی که علیه نظام به کاربردند تحریم اقتصادی بود و در این مسیر دیگر کشورها را با خود همراه کرد و در دهه چهارم تمام گزینه‌ها و نقشه‌های دشمن با یکدیگر جمع شد و همه این تحریم‌ها را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار بستند.

,

فرمانده سپاه مهر در ادامه صحبت‌های خود گفت: دشمنان از فضای مجازی، ماهواره و رسانه‌هایی که در اختیاردارند استفاده می‌کنند تا بتوانند جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی و نظام ما را بگیرد و می‌بایست ما دشمن را خوب بشناسیم و در طول زمان باید ببینیم دشمنان چه نقشه‌های شومی علیه ما طراحی کرده است و. تا زمانی که نقشه‌های دشمن را خوب نشناسیم نمی‌توانیم با دشمنان خود مقابله کنیم.

,

رضایی یادآور شد: دشمن از کشورهایی که پول در اختیاردارند استفاده می‌کند تا علیه نظام به ایستند و از فنّاوری‌های پیشرفته خود استفاده می‌کند تا جلوی انقلاب و صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورها را بگیرد و دشمن بسیار به پادویی منافقین امیدوار است و درجایی که حضور ملت است دشمن امید بسته به حضور منافقین و جبهه سلطنت‌طلب که از آن‌ها استفاده کند و همانند موریانه به جان مردم بیندازند که می‌بایست این خائنین شناسایی و معرفی شوند.

,

وی ادامه داد: تا زمانی که ما چهره منافق را نشناسیم و تا زمانی که ما سلطنت‌طلب‌های آتش زیر خاکستر نشناسیم و چهره آن‌ها را افشا نکنیم نمی‌توانیم با دشمن مقابله کنیم، ما باید این مثلث شوم را خوب بشناسیم و در مقابل آن‌ها استقامت کنیم.

,

محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مُهر در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: ما باید با بصیرت باشیم و به صلاح بصیرت مجهز شویم تا بتوانیم از تاریخ گذشته درس بگیریم و چهره دشمن را خوب بشناسیم و در مقابل افکار زشت و پلید دشمن به ایستیم و امروز بسیج و سپاه در هر عرصه و جایگاهی که انقلاب اسلامی به آن نیاز داشته باشد ورود خواهد کرد.

,

انتهای  پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه