اخبار داغ

گلایه شهروندان از وضعیت نامناسب ورودی پل هوایی سرآبتاوه+تصاویر

گلایه شهروندان از وضعیت نامناسب ورودی پل هوایی سرآبتاوه+تصاویر
وضعیت نامناسب ورودی تنها پل هوایی سرآبتاوه باعث گلایه مندی ساکنین این روستا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، سرآبتاوه در 10 کیلومتری شهر یاسوج قرار دارد به گونه ای که در سال های گذشته قرار بر این بود که جز روستاهای الحاقی به شهر باشد نارضایتی هایی را در مردم به وجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز ایل بانو, ، ,

سرآبتاوه  که در چند سال گذشته می توان گفت جمعیت آن دو برابر شده است جمعیتی که از روستاها به آن مهاجرت کرده اند که با توجه به امکاناتی که دارد می تواند به شهر یاسوج الحاق شود به شرط آنکه وضعیت راه های ارتباطی آن و وضعیت اب شرب برخی از مناطق آن بهبود پیدا کند.

,

 

,
, ,
 
,

 گاهی مشاهده شده است که در اثر بارش مقدار کمی باران بسیاری از مسیرهای ارتباطی شهر ها و روستا دچار مشکل شده اند سر آبتاوه نیز یکی از این بخش هاست که با بارش باران دچار مشکل می شود و نمونه آن پل هوایی  است که نبش خیابان فنی و حرفه ای نصب شده است.

,

با توجه به اینکه این تنها پل هوایی سرآبتاوه است و با توجه به اینکه در محل عبور دانش آموزان نصب شده است بارش باران بعث شده است که کنار پله های این پل گلی شود به گونه ای که هر کسی بخواهد از آن عبور کند منصرف می شود.

,
, ,
 
,

 یکی از شهروند خبرنگاران تصاویری را در اختیار این پایگاه خبری قرار داده است که حکایت از وضعیت نامناسب این پل در اثر اندکی باران دارد.

,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه