اخبار داغ

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری:

راه حل مشکلات مسلمانان تمسّک به قرآن است/ ترویج فرهنگ قرآنی زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی

راه حل مشکلات مسلمانان تمسّک به قرآن است/ ترویج فرهنگ قرآنی زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راه حل مشکلات مسلمانان تمسّک به قرآن است گفت: اگر مسلمانان در سراسر دنیا با مشکلاتی مواجه شده اند تنها به این دلیل است که به دستورات قرآن عمل نمی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه چهارشنبه در جشن بزرگ فرهنگی قرآنی "صدای سخن عشق" در تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه قرآن کلام الهی و نجات بخش انسان ها از جهل و گمراهی است گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و به ویژه نسل جوان و تمسک به آموزه های قرآنی راه رسیدن آن جامعه به صراط مستقیم و سعادت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار,

وی با بیان اینکه قرآن شفای دل هاست اظهار کرد: اگر مسلمانان در سراسر دنیا با مشکلاتی مواجه شده اند تنها به این دلیل است که به دستورات قرآن عمل نمی کنند.

,

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: متاسفانه عده ای در کشور فرهنگ ناب قرآنی را به فراموشی سپرده اند که باعث بروز برخی مشکلات، آسیب ها و ناهنجاری ها در کشور و در بین خانواده ها شده است که می طلبد هر چه بیشتر نسبت به گذشته در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و ترویج معارف قرآنی همت گماریم.

,

کلید سعادت و عاقبت بخیری ما در گرو قرآن است

, کلید سعادت و عاقبت بخیری ما در گرو قرآن است ,

سید محمدرضا هاشمی معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود نیز در این مراسم با بیان اینکه کلید سعادت و عاقبت بخیری ما در گرو قرآن است گفت: پیامبر اکرم صلی الله دو امانت گرانبها برای مسلمانان به یادگار گذاشت یکی کتاب خدا قرآن و دیگری عترت و اهل بیت و فرمودند تا زمانی که مسلمانان به این دو تمسک جویند گمراه نخواهند شد.

,

وی با بیان اینکه امروزه تهاجم فرهنگی و بسیاری از ناهنجاری ها بنیان خانواده ها را هدف قرار گرفته است اظهار کرد: قرآن باعث تحکیم هر چه بیشتر بنیان خانواده می شود و هرچه معنویت خانواده ها بیشتر باشد در برابر آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های فرهنگی مصون خواهد بود.

,

فرماندار شهرستان شاهرود با تاکید بر تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور افزود: با توجه به حضور قاریان قرآن ممتاز و اساتید قرآنی برجسته در شهرستان شاهرود این منطقه می تواند به عنوان پایلوت حفظ قرآن کشور معرفی شود.

,

هاشمی یکی از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان شاهرود در ترویج فرهنگ قرآنی را وجود دانشکده علوم قرآنی در این شهر برشمرد که سالانه دانشجویان و قرآن پژوهان بسیاری را به جامعه تحویل می دهد.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه