اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد؛

پوشاک با ۲۲۰ پرونده بیشترین کالای کشف شده زنجان/ جریمه های وصولی در استان ۱۰ درصد افزایش یافت

پوشاک با ۲۲۰ پرونده بیشترین کالای کشف شده زنجان/ جریمه های وصولی در  استان ۱۰ درصد افزایش یافت
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه پوشاک با 220 پرونده بیشترین کالای کشف شده در استان زنجان است،گفت: لوازم آرایشی و بهداشتی و سیگار به ترتیب بیشترین کالای کشف شده در استان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصرزنجان، به عملکرد تعزیرات حکومتی استان زنجان در 10 ماهه سالجاری اشاره کرد و اظهار داشت: در 10 ماهه سالجاری 3 هزارو 753 پرونده در هر سه حوزه کالا و خدمات،قاچاق کالاو بهداشت و درمان به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با بیان اینکه از 3 هزارو 753 پروانده وارده به تعزیرات حکومتی استان زنجان 3 هزارو 759 پرونده در 10 ماهه سالجاری مختومه شده است، ابراز کرد: عملکرد تعزیرات حکومتی در هر سه حوزه بالای صد در صد بوده است.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه عملکرد تعزیرات حکومتی استان زنجان در بخش قاچاق کالا 105 درصد بوده است، عنوان کرد: عملکرد این اداره در بخش کالا و خدمات 102.3 درصد و در بخش دارو و درمان 101.7 در صد بوده است.

,

ممیزی با بیان اینکه میزان محکومیت در سال 96 تا پایان دی ماه بالغ بر 713 میلیون ریال بوده است، افزود: میزان جریمه های وصولی تا پایان دی ماه در تعزیرات حکومتی استان زنجان 68 میلیارد ریال بوده است.

,

وی با اشاره به اینکه میزان کالای کشف شده در استان زنجان پوشاک با 220 پرونده بوده است، تصریح کرد: لوازم آرایشی و بهداشتی و سیگار به ترتیب بیشترین کالای کشف شده در استان زنجان است.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: میزان جریمه های وصولی در تعزیرات حکومتی استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه