اخبار داغ

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم:

مرکز علمی کاربردی شهرداری به دانشگاه کارآفرین تبدیل می شود / تدوین سند چشم انداز دانشگاه

مرکز علمی کاربردی شهرداری به دانشگاه کارآفرین تبدیل می شود / تدوین سند چشم انداز دانشگاه
رئیس مراکز علمی کاربردی شهرداری قم با بیان این که مرکز علمی کاربردی شهرداری به دانشگاه کارآفرین تبدیل می شود، گفت: ، سند برنامه دانشگاه تدوین شد و در چشم انداز بحث کارآفرینی به صورت علمی دیده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، مصطفی ملایی عصر دیروز در مراسم افتتاح دفتر کار آفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم که با حضور حسن بختیارینائب رئیس شورای اسلامی شهر قم،سید مجتبی سبحانی ثابت،حسن مالکی نژاد، روح الله امرالهی از اعضای شورای اسلامی شهر قم، محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم،حسین ابراهیمی فرد معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: اولین اقدامی که در دوره مدیریت جدید در دانشگاه انجام دادیم این بود که به سمت و سوی کارآفرینی رفتیم.
وی با بیان این که کارآفرینی یکی از اصلی اهداف ما است، بیان داشت: علاوه بر این،  سند برنامه دانشگاه تدوین شد و در چشم انداز بحث کارآفرینی به صورت علمی دیده شد.
ملایی افزود: در واقع سند راهبردی بر اساس چشم انداز شهرداری قم دیده شده است.
وی کارآمدی را از اصول اصلی این سند عنوان کرد و گفت: تبدیل شدن مرکز علمی کاربردی شهرداری به دانشگاه کارآفرین هدف اصلی است که برای این مهم 15 برنامه در نظر گرفته شده است که ارتباط با صنعت یکی از اولویت های این برنامه ها است.

محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم نیز در این جلسه با بیان این که موارد آموزشی برای همه دستگاه ها مهم هست، اظهار داشت : زمانی که به دنبال ارتقای کیفیت زندگی هستیم باید برای رسیدن به آن ارتقای آموزش را نیز داشته باشیم.
وی با بیان این مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با مدیریت دکتر ملایی تحول خوبی را تجربه می کند، افزود: مرکز علمی کاربردی شهرداری قم نوید فضای روزهای بهتری را می دهد و با دوره ای قبلی قابل مقایسه نیست.
حسین ابراهیمی فرد معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم نیز در ادامه این جلسه بیان داشت: در کشورهای مختلف بحث آموزش و دانشگاه همواره در اولویت بوده است به دانشگاه های که در زمینه مهارتی فعال هستند مورد توجه بیشتری هستند.
وی ادامه داد: در کنار نظام آموزش فنی و حرفه ای در کشور، نظام علمی و کابردی  شکل گرفته است که در این میان دانشگاه علمی کاربردی چابک تر و انعطاف پذیر است.
ابراهیمی فرد افزود: در استان قم بیشتر مراکز علمی وابسته هستند در این میان مرکز علمی کاربردی شاهد تحول عظیم و خوبی رخ داده است اما انتظار جامعه بیشتر از این است
وی بیان داشت: ورود به صنایع ریلی یکی از فرصت های ویژه برای دانشگاه علمی کابردی شهرداری است که باید روی این زمینه توجه بیشتری صورت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه