اخبار داغ

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین:

تا کی باید حرمت دانشجو رعایت نشود و مثل سرباز در پادگان با دبیر تشکل رفتار شود؟

تا کی باید حرمت دانشجو رعایت نشود و مثل سرباز در پادگان با دبیر تشکل رفتار شود؟
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین گفت: بعد از گذشت یک سال که تشکل ها را مسکوت نگه داشته اند و از برگزاری برنامه های آنان جلوگیری به عمل آورده اند، امروز به مراسم فاطمیه دانشگاه ورود کرده و ازحضور علمای انقلابی جهت برنامه های فاطمیه جلوگیری کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  دانشجویان بیدار، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین ، میلاد سنجری ، در گفتگو با ما گفت : تا کی باید شان و حرمت دانشجو رعایت نشده و مثل سرباز در پادگان با دبیر تشکل رفتار شود؟تا کی باید در مقابل این سیاست های پادگانی سکوت کرد ؟ بعد از گذشت یک سال که تشکل ها را مسکوت نگه داشته اند و از برگزاری برنامه های آنان جلوگیری به عمل آورده اند، امروز به مراسم فاطمیه دانشگاه ورود کرده و ازحضور علمای انقلابی جهت برنامه های فاطمیه جلوگیری کردند. آقایان غرض شخصی خود را وارد ماجرا می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجویان بیدار,

 

,

وی افزود: برای حراست دانشگاه تاسف می خوریم که با ورود این عالم ولایت مدار و انقلابی جهت مراسم عزای حضرت زهرا(س) مخالفت می کنند, اما با مدیر فرهنگی ای که در جمهوری اسلامی دیدگاهش نسبت به ولایت فقیه, دیدگاه آیت الله منتظری را دارد و جایگاه رهبری را قبول ندارد برخورد نمی کنند.

,

 

,

سنجری گفت :  چرا باید شخصی را که سال آخر خدمتش است را در این مسئولیت قرار دهند تا فضای فعالیت های مذهبی و سیاسی دانشجویان را خاموش نگه دارد درحالی که این فعالیت ایشان با کلامات رهبر معظم انقلاب منافات دارد .  متاسفانه ریاست محترم هم از ایشان حمایت های لازم را دارد که جای بسی سوال است.

,

 

,

وی در پایان گفت : مدیریت فرهنگی هزینه و بودجه ای که بایدبه تشکل ها برسد را در مصارف شخصی و بالابردن جایگاه خود در بین انقلابیون خرج کرده است و  کتابی رابا هزینه فرهنگی چاپ کرده است که خود را در نقابی انقلابی نشان دهد .از ریاست محترم و حراست دانشگاه می خواهیم با ایشان برخوردی صورت بگیرد, در غیر اینصورت تشکل های دانشگاه برخوردی صریح تر خواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه