اخبار داغ

خرمهره های پروژه آندلس+تصاویر

خرمهره های پروژه آندلس+تصاویر
به بهانه برگزاری جشن و یا کلاس جوانان ایرانی از جمله بازیگران را دعوت می کنند، از آنها می خواهند که در سفارت آن کشور به قوانین آن کشور احترام گذاشته و کشف حجاب کنند، اوضاع اینجا فرا تر از این حرف هاست!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، کار جوانان مسلمان شده بود "مراجعه به مراکز مسیحی در اندلس"! آنجا دخترکان با لباس های حریر اندام نما به استقبال جوانان مسلمان می آمدند! امروز همین اتفاقات در سفارت های کشور های اروپایی در تهران می افتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، ,

به بهانه برگزاری جشن و یا کلاس جوانان ایرانی از جمله بازیگران را دعوت می کنند، از آنها می خواهند که در سفارت آن کشور به قوانین آن کشور احترام گذاشته و کشف حجاب کنند، اوضاع اینجا فراتر از این حرف هاست!

,

, ,

نه تنها سفارت خانه ها در قالب کلاس های اموزش و برگزاری فشن شو ها در حال اجرا پروژه آندلس در ایران هستند که در این بین همسران سفرا نیز برای رسیدن به این اهداف میدان داری می کنند.

,

واقعیت این است که روحیه لذت خواهی باید در میان جوانان ایرانی ترویج شده و روحیه سلحشوری از انها گرفته شود، ایرانی ها باید به آنجه برسند که "شمشیر از دست جوانان ایرانی افتاده و اراده ای برای دفاع از وطن نباشد."

تصویر فوق دوچرخه سواری همسر سفیر سوئد در خیابان های تهران و حضور یکی از بازیگران زن ایران (در حالی که کشف حجاب کرده است) را در سفارت خانه فرانسه نشان می دهد.

,
,
,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه