اخبار داغ

کالاهای پر مصرف در ایام نوروز زیر ذره بین بازرسین

کالاهای پر مصرف در ایام نوروز زیر ذره بین بازرسین
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان هیرمند گفت: از واحدهای صنفی عرضه کننده کالا و خدمات پرمصرف روزهای پایانی سال از قبیل؛ کیف و کفش،آجیل و خشکبار،پوشاک، میوه ،موادپروتینی ،خدمات حمل و نقل و غیره بازدید می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا شهری زاد در گفت و گو با  ندای هیرمند؛ از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز خبر داد و گفت: این طرح از هفتم بهمن ماه 96 شروع شده است و تا پایان فروردین 97 ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای هیرمند؛,

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان هیرمند افزود: در طول این طرح از واحدهای صنفی عرضه کننده کالا و خدمات پرمصرف روزهای پایانی سال از قبیل؛ کیف و کفش،آجیل و خشکبار،پوشاک، میوه ،موادپروتینی ،خدمات حمل و نقل و غیره بازدید می شود.

,

وی بیان کرد: این بازدیدها به صورت نوبتی توسط بازرسین اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان و اتاق اصناف و همچنین در قالب گشت های مشترک با اداره تعزیرات حکومتی،اتاق اصناف و شبکه بهداشت هر روز انجام خواهد شد.

,

شهری زاد خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده تخلف صنفی مانند گرانفروشی،تقلب، کم فروشی و غیره گزارش خود را به ستاد خبری 124 اعلام تادراسرع وقت رسیدگی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه